Casa Națională de Asigurări de Sănătate a admis joi că există unele probleme reale de funcționare a sistemului cardului de sănătate, „cel mai frecvent” la furnizorii de servicii medicale care utilizează alt soft decât cel pus la dispoziție gratuit de instituție și a precizat că va găsi soluții pentru a le rezolva, conform AGERPRES.
CNAS a făcut un nou apel la furnizorii de servicii medicale ca, în momentul în care există asemenea probleme, acestea să fie semnalate în cel mai scurt timp la centrul de asistență, pentru a oferi suportul necesar pentru remedierea lor.
Integral pe AGERPRES
Sursa: AGERPRES
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.