Cu Dacia 1300 pe circuitul F1 de la Nürburgring

O Dacie 1300 a ajuns din România, pe roți, pe cel mai vechi circuit din Europa, Nürburgring, într-o tentativă de a demonstra că (…)

De CD M
Cu Dacia 1300 pe circuitul F1 de la Nürburgring

O Dacie 1300 a ajuns din România, pe roți, pe cel mai vechi circuit din Europa, Nürburgring, într-o tentativă de a demonstra că (…)

O Dacie 1300 a ajuns din România, pe roți, pe circuitul de la Nürburgring, într-o tentativă de a demonstra că ceea ce e vechi nu e neapărat obligatoriu de înlocuit, iar noul nu trebuie să fie mereu dezirabil.

„Nu spunem că toată lumea ar trebui să conducă o mașină veche de 50 de ani în detrimentul uneia noi însă prin această experiență credem că am demonstrat că mașinile vechi pot fi reintegrate ușor într-un nou ciclu, cu avantaje și dezavantaje desigur, însă asta este frumusețea lor.

După patru zile de condus, aa ajuns cu Dacia 1300 pe Nürburgring și au parcurs cu succes un lap de circuit. (…) Dacia a alergat într-o companie selectă, alături de multe Porsche GT3 RS, M2, M3 și lista poate continua. (…) e uimitor când un posesor de mașină de 300.000 de euro se oprește lângă una de zeci de ori mai ieftină să o admire“ spun participanții la acest eveniment”, scrie dailydriven.ro .

Distribuie articolul pe:

6 comentarii

  1. Foarte buna, am luat-o noua, din fabrica, in primavara lui 1991. A mers exceptional pana cand a crapat furtunul de alimentare cu benzina a carburatorului si a luat foc in mers. Am oprit, am deschis capota motorului sa primeasca mai mult aer (oxigen) si am lasat-o sa arda pana la scrum. Am luat banii pe asigurare si mi-am cumparat un autoturism adevarat, gata fiabilizat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.