
Deşi francezii de la Renault au spus tot timpul că gama Logan este pentru o altă categorie de public şi nu canibalizează produsele Renault, cifrele anului 2010 spun altceva, scrie money.ro.
În 2010, modelul Logan comercializat sub marca Dacia s-a vândut în peste 97.100 de exemplare. Spre comparaţie, celebrul Renault Symbol, unul dintre cele mai de „jos” modele ale francezilor dar care a cunoscut, odinioară, printre cele mai mari vânzări, situat în aceeaşi clasă cu Logan, a fost comercializat în puţin peste 93.500 de exemplare. Dacă, în ceea ce priveşte Loganul, mai adăugăm şi cele 190.000 de exemplate vândute sub brandul Renault, situaţia este şi mai clară: vechiul Symbol a fost doborât la vânzări de Logan.
citeşte continuarea aici
Fii primul care comentează
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.