Decapitări la transporturi

Noul ministru al Transporturilor, Felix Stroe, i-a schimbat din funcție pe directorul Regionalei Căi Ferate București și pe șeful Gării de Nord, din cauza modului de administrare și de întreținere a Gării, a anunțat ministerul luni într-un comunicat.

„În această dimineață, ministrul Transporturilor, Felix Stroe, a decis schimbarea din funcție a directorului Regionalei Cai Ferate București și a șefului Gării de Nord. Ministrul Transporturilor s-a declarat total nemulțumit de modul de administrare și de întreținere al Gării de Nord și a dispus demiterea imediată a celor doi reprezentanți ai Regionalei de Căi Ferate București: Laurențiu Maraloi, directorul Regionalei CF București, și Mihai Cândea, șeful Gării de Nord”, se arată în comunicat.

Înlocuitorii legali ai celor doi vor asigura, în perioada următoare, conducerea celor două entități, mai precizează sursa citată.

Marcel Pioaru, șeful Serviciului de Siguranță a Circulației, va asigura coordonarea activității Regionalei CF București iar Mihai Tănase, șeful adjunct Gara de Nord, va conduce provizoriu activitatea în stația București Nord.

Recomanda
Author

13 Comentarii

  1. Gara de Nord nu are scaune in zonele de asteptare situate pe peroane si este si fara lumini pe peroane.
    Daca inaltii functionari ai statului ar mai circula cu CFR-ul sunt convins ca transportul cu trenul ar fi mai bun.Din pacate toti circula cu autoturismele statului.In celelalte tari din Europa parlamentarii pleaca in provincie cu trenul.

    • Daca tot dai exemplu celelalte tari, de ce nu pleci si tu acolo, sa nu mai fii stresata? Ore de unde ai tu habar cu ce circula parlamentarii alora? Daca tot esti asa bine informata poate ne spui si cu ce circula ceilalti prin acele tari, din Occident. Sa nu intelegi cumva Coreea de Nord sau Banglades! Ne-ar interesa cu ce circula politistii, magistratii, procurorii si chiar oamenii fara functii in stat, cum ar fi muncitorii, profesorii, studentii? E o moda sa va dati importanta facand referire, de obicei total deplasat, la Parlament si parlamentari. Efectul propagandei!

  2. Editat ăsta,Stroe, e numai bun la ministerul transporturilor. Aşteptaţi-vă la multe desfăşurări de forţă la-nceput de mandat şi la multă, multă, extrem de multă muncă, dusă de ministru în teren. La sfărşitul mandatului său la min. transp., va arăta oare ca Radu Mazăre ori ca exprefectul CT, Nicuşor C-escu? Ceva parcă-mi spune sa merg pe varianta 2-Escu!

    • Au reusit, Iohannis si subalternii, cu mana acestei unelte, brailean, urmas destoinic al lui Terente, sa dea afara din Guvern doua doamne veritabile, bine pregatite, cinstite si bine intentionate, pe motiv ca ar fi, auzi vocabular de neamt, penale! Pentru ca „si mai ales” Bruxelles-ul ar fi reactionat pavlovian la eticheta iohannisto-kovesista de „penali”. Realizare si mai mare e ca au pus in locul lor doi indivizi care nu numai ca starnesc dubii urate dar si certitudini, si nu numai la Bruxelles. Oare de ce tace presa binomului, ca in primele doua zile ii luase pe noii ministri la frecat? Pentru ca uitasera sefii din umbra sa le dea imediat alt ordin, cei doi fiind si ei din bransa!

  3. Este o rușine națională cum arată locomotivele și vagoanele pe care scrie Căile Ferate Române. Ruginite, murdare, hodorogite formând garniturile de două trei vagoane, de unde erau de 9 sau 18 vagoane câte erau neâncăpătoare înainte. Cu vopseaua învechită și prăfuite “modernele” Săgeata albastră. Probabil intraținerea este “externalizată” licitată la prețul ce mai mic, câștigătorul licitației neîntreținând nimic. În caz de război, o divizie de luptă se deplasează cu min 30 de trenuri a 20 de vagoane adică 30 de locomotive și 600-900 de vagoane. Unde sunt vagoanele și locomotivele CFR- ului? Acum câțiva ani aveam armată și cu ce să o deplasăm. Acum avem pomposul Consiliu Superior de Apărate al Țării care-ar laudă cu
    protocoale anticonstituționale, antibromânești și antiromâni.

  4. Săptămâna trecută, un tren IR Galați – București a avut o întârziere de 55 (cincizeci și cinci) de minute! Pentru că e toamnă? Să vă fie rușine, guvernanților de doi bani, care ați pus Țara pe butuci din ’89 încoace!

    • Daca i-ar demite pe Sefii CFR la intarzierea fiecarui tren, ar trebui sa-i demita din Minut in Minut!
      Povesti, nu va schimba nimic, tot sistemul feroviar e aproape de faliment, nesigur, nemodernizat de 27 de ani desi a inghitit Milioane bune de Euro!
      Unde s-au dus?!
      Multe trenuri sunt adevarate pericole de infectie, murdare si ruginite si nedezinfectate cu anii…
      Iar liniile ferate sunt vechi, nesigure, d-aia Viteaza trenurilor e limitata, ca-n Secolul XIX in lumea civilizata…uitati-va ce trenuri si ce linii de cale ferata de ultima generatie inaugureaza China aproape lunar!

  5. Ptopun sa se schimbe denumirea de sageata albastra…merge incet, e veche, are 2 vagoane si rar 4 formate din 2 X2 vagoane.sageata trebuie sa fie emblema nationala adica rapid , pe distante lungi nu ca acum merge 100 km si a obosit ca trebuie sa se intoarca.

  6. I-a demis, cum a fost demis Grindeanu?!
    Adica, vor ajunge pe functii cu Salarii MUUULT mai mari?
    Ca NU cred ca vor merge la AJOFM, pentru Ajutor de somaj!
    Circ si haos, marca PSD!

  7. Timp de 27 de ani multi s-au imbogatit din afaceri cu CFR,inclusiv romii.Toti stiu ca piesele care se pun pe locomotive ,marea majoritate sunt tot vechi,luate de pe alte locomotive, intrucat nu mai exista in tara, fabrici sa produca piese CFR.Sinele de cale ferata si tirfoanele nu cred ca se mai produc nici ele in tara,posibil importate de la turci sau chinezi .Deci sa mergi cu trenul este ca la loterie,poti sa ai noroc sau nu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*