Dezvăluirile procurorului din cazul Bode: „Nicio declaraţie nu era la dosar”

Procurorul militar George Nica susţine că în cazul accidentului în care a fost implicat Lucian Bode, în momentul primirii dosarului – la patru zile după accident – nu exista nicio audiere ai celor implicaţi. ,,Am avut dosarul fix o zi, a doua zi mi-a venit ordonanţă de preluare a cazului!”

Dezvăluirile au fost făcute în emisiunea „Marius Tucă Show” care i-a avut invitaţi prin telefon pe procurorul militar George Nica, de la Parchetul de pe lângă Tribunalul Militar Bucureşti – la care dosarul a stat exact o zi – şi pe Lucian Diniţă, fostul şef al Poliţiei Rutiere.

”Subofiţerul care era la volanul VW Touareg de la SPP, am reţinut numele de Lupu, parcă şi Nicolae este prenumele, nu mai reţin exact. Dosarul a fost la mine exact o zi”, a spus procurorul.

Totodată, acesta susţine că SPP nu a raportat Parchetului Militar accidentul, deşi avea obligaţia să facă imediat acest lucru.

,,M.Tucă: SPP v-a informat în legatură cu incidentul?

G. Nica: Până la preluarea cauza Parchetul nu a informat referitor la cauză.

M. Tucă: La câte zile dupa a venit dosarul? Accidentul a fost pe 30 august 2020.

G. Nica: Dosarul a ajuns pe 3 septembrie 2020. (…) La poliţie nu s-au efectuat alte acte de urmărire penală, audieri de martori, audierea făptuitorului, audierea persoanelor vătămate.

M. Tucă: Exista o declaraţie a ministrului Bode în acest caz?

G. Nica: Nu, nicio declaraţie nu era la dosar”

Reamintim că dosarul accidentului în care a fost implicat ministrul Lucian Bode a fost deschis iniţial de procurorii din Piteşti care l-au trimis apoi la Parchetul Militar de pe lângă Tribunalul Militar Bucureşti. În aceeaşi zi, cauza a fost preluată de Secţia Parchetelor Militare, din dispoziţia procurorului general Gabriela Scutea.

Potrivit informaţiilor jurnalistei Sorina Matei, ,,SPP nu a cerut pentru Lucian Bode antemergător de la poliţie care are alt regim”, ceea ce face ca maşina ministrului să aibă calitatea de simplu participant la trafic.

,,Şi, în calitate de participant la trafic, tu trebuie să respecţi regulile de trafic, chiar cu semnalele luminoase şi sirene. Ceilalţi participanţi nu sunt obligaţi să se dea la o parte, pentru că nu există un regim de urgenţă”, conchide jurnalista.

Reamintim faptul că, potrivit unor imaginifilmate de un motociclist aflat în trafic, maşina în care se afla Bode, condusă de şoferul SSP-ist, având semnalele acustice şi luminoase pornite, a intrat pe contrasens şi a depăşit o coloană de maşini, deşi avea interzis, fiind linie continuă.

La scurt timp, maşina s-a ciocnit cu un alt autoturism care circula regulamentar din sens opus şi s-a oprit într-un gard.

Ministrul Transportului a precizat că „absolut toate deplasările” pe care le-a făcut au fost pe bancheta din spate.

„Niciodată nu am fost preocupat cum conduce angajatul SPP în zecile mii de km parcurşi dintr-un moment foarte simplu – până duminică au condus impecabil. În momentele premergătoare regretabilului incident de duminică mă odihneam. Călătoream deja de 4-4,5 ore. Regret nespus acest incident”, a spus Bode.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 3
Author

19 Comentarii

  1. Mostre de practica juridica si judiciara pe taram romanesc marca „base-kovesi-sat infractional cu lumina” apuseana! Si are vechime tocmai de prin 2004!

  2. Fantastic!Nemaivazut!Iata cum un banal accident de circulatie,lasat cu faruri sparte,se transforma intr-o problema nationala,odata ajuns la fumatul”Tuca Show”, tinut de Tuca sereistul,proprietarul de carciumi in faliment!

  3. de ce sa ne mai uzam neuronii cu acest caz cand asa se musamalizeaza de 30 ani faptele celor sus pusi…?!? acest indoivid cu freza de ginere mort , ajuns ministru printr-o intamplare este de o prostie inimaginabila… iar seful sau orban , un fost tehnolog la tractorul Brasov , cantaretz la mandolina si fruntas la bautura la multele chefuri unde participa (cea mai recenta de la guvern…) , este copie fidela a sa si a altora din acest guvern de idioti…

  4. Da-le încolo de dosare, oricum pdleprele au imunitate, nu doar pentru asta au #rezistat idiotii?

  5. Ce mai cauta plebea aia pe sosea cand au vazut ca venea ministrul bode cu girofarul ? Doar de aia blocheaza autostrazie, ca sa rada de noi cum stam la coada ca fraierii in timp ce ei trec peste coloana cu 170 la ora

  6. Accidentul pe 30 aug.pe 3 sept.a venit de la Pitesti la procurorul militar George Nica, de la Parchetul de pe lângă Tribunalul Militar Bucureşti si in aceeaşi zi, cauza a fost preluată de Secţia Parchetelor Militare, din dispoziţia procurorului general Gabriela Scutea.Indeajuns pt.ca procurorul militar sa observe ca in cauza nu s-a facut nici-o urmarire penala privind soferul SPP ,audieri etc.Prin luarea rapida a dosarului, dna P.g.a actionat ca un adevarat scutier al regimului peneilst Orban cu vasta exp.in musamalizarea accd.de circulatie implicit cu ignoarea legii,a daunelor provocate si a stab.rasp.celor implicati.Ce gandeste proc.G.Nica pare ca nu intereseaza pe Scutea,ce gandesc toti procuroii de la care dispar dosare prin artificii -luari de dosare, ordine de disjungere,asteptare de prescriprii si alte metode care fac ca insasi corpul magistratilor sa fie supusi ilegalitatii ordinelor primite,sa vada ca sunt rotite ale intereselor politice si securiste.SPP un alt privilegiat pe considerente oculte ale statului paralel inflorind prin cardasia unui PG ca Scutea,unui premier fost infractor la legea circulatiei,uniti in apararea unui bode si a unui sepepist meritand racoarea.Acestea nu sunt nedreptati ci complicitati tupeiste,o politie stand smirna in frunte cu Vela,altfel si securistii sepepisti caci si ei au ajuns tari in tara orbilor controlata de Iohannis,impreuna ci Helwig pot produce represalii contra devenitei slugi a securitatii care este politia.De ce politia nu cerceteaza accidentul,nu-i dau voie Scutea,Orban,Vela,Helwig?Turcanu care declara ca Bodea dormea si Bodea adormitul maicii Turcanu, DEMISIA !

  7. La PNDL–prele basisto-johaniste se poate face orice,se incalca toate legile si Constitutia Romaniei si ei nu platesc!

  8. Accident ? Care accident ? Nu a fost nici un accident.
    A fost pixelu’ albastru !

  9. Intrebare : Pentru ce sa se faca dosar penal ? Dosar penal inseamna cercetarea circumstantelor in care a fost savarsita o fapta care este incadrabila in una, sau mai multe prevederi ale codului penal.Persoana faptuitorului real ( soferul ), sau a celui gasit de presa ( senatorul ) nu are nici o importanta din acest punct de vedere. Pentru ca o vatamare corporala din culpa sa fie cercetata penal trebuiesc indeplinite niste conditii : numarul de zile de ingrijiri medicale necesare pentru vindecarea victimei sa fie peste o anumita cifra ( 60 )In acest caz cercetarea se face din oficiu. Daca e mai mic ( dar nu mai mic de 20 sa zicem ) cercetarea se face doar la plangerea scrisa si prealabila a victimei. Sunt indeplinite aceste conditii in speta de fata ? Ma indoiesc. Atunci ?

  10. Care accident fraierilor? Imaginile erau trucate si polonezii la spital. Mortu-i vinovat! Mircea fa-te ca lucrezi! Asta-i deviza statului mafiot roman condus de numai tradatori de neam si tara in ultimii 30 de ani de nu mai rams piatra pe piatra din mostenirea lasata de poporul roman fiilor risipitori in december 1989. Ce dreptate, ce adevar, ce justitie independenta, ce fraza frumosa de dansii inventata ca toti prostii sunt egali in fata legii! Na, stat mafiot/paralel, eu stiu ce spun (fiinda eu l-am construit)-Petrov! Huuo Johannis care doarme pe el in fruntea CSAT!

  11. penalul werner cu dosare fara numar dosite,guristul din carciumi cu dosar de vatamare dosit,coleg cu o iresponsabila scolita de stolojan la Moscova in 1995 batuta in capul sec ,ca habar nu are nici de cati ani face umbra pamantului- numita vicepremier de sasul ,relicva SS,agramata pepsi glas = monument de prostie impusa de sasul ajuns inainte de 1989 la nivel de suplinitor la scoala generala nr. 2 din Agnita ( autodeclarat -politruc, ciripitor la securitate_ .iresponsabilii astia – bisnitari,ciubucari, habarnisti vor produce cea ce in 1989 nU a fost al Romanilor! Nu sunt bani in buget pentru sclavii romaniei ? dar pentru pretentile SUA si NATO ? CLICA tradatoare de tara si popor ! streangul este prea scump pt. voi ,TICALOSI !ascundeti orice ticalosie facuta de scarbele pnl !

  12. Deja ne-au intors la Romania „normala” a presedintelui si a slugilor sale care incalca legile ,ca niste infractorii ce sunt ei si neamul lor,si fac tot ce poftesc cu sigurantza si vietzile romanilor.Auzi la Bode care face pe prostu ca el era pe la spate si,de parca avea vata in urechi,nu auzea el sirenele ilegale si nici nu simtea burtoaca lui cum intra in depasiri agresive care si alea tot ilegale sunt.Adica,vezi dreace,sepepistu facea jonglerii pe sosea,in circulatie,numai si numai asa…de capul lui.Si uite azi asa cu sustrageri de la raspundere,maine tot asa,pana mai rad si niste vieti de simpli cetateni nevinovati.

  13. Bode era in spate, sedat si legat. Cu calus pe gura. Altfel nu iti poti explica cum un om normal nu realizeaza ca stilul ala de condus are drept consecinta un accident. Si da Jardene, e o chestiune importanta accidentul. Imagineazati ca in locul masini polonezilor era familia ta. Desigur , ai sustine aici ca e o vanatoare de vrajitoare, deh leafa e leafa.

  14. Daca ministrul era psd-ist ,era revolutie in Romania !!Adica gunoaiele usristo-pnliste manipulau poporul spre revolta pana ce premierul si guvernul demisionau !’Tu-i in gura de gunoaie,cu salamul lor sasesc cu tot !!

  15. Este evidenta ca din moment ce SPP nu mai asigura protectia demnitarilor si vrea sa-i omoare pe contrasens, trebuie desfiintat! El a fost infiintat sa asigure protectia si paza demnitarilor care dorm pe bancheta din spate si cand colo, desteptii ce fac: se urca cu demnitari cu tot cu masinile pe care le conduc in copac/alte masini sau vrea sa-i omoare la apus de soare! Huuo panarmelor cu n-spe oskaruri de buna subordonare catre civilii handicapti care conduc vremelnic tara in numele lui Soros!

  16. Tovarasul Ministru – ce Gluma Proasta – Lucian Bode sustine ca Dinsul Dormea pe Bancheta din Spate in timp ce isi Injura Birjareste soferul SPP ca merge ca Boul, adica prea incet.
    Boul a Cedat Nervos si apasat pe Pedala Limuzinei la Blana pe Contrasens si a Omorit un Cetatean Nevinovat care Circula Normal, ca Boul pe Sensul lui de Mers.
    Cetatenii Anormali cer Inculparea tovarasului ministru Lucian Bode pentru Omor din Culpa si Scoaterea Subofiterului SPP din Dosarul Atrocitatilor Comise de Boii din Governu Meu !

  17. Si uite asa, pas cu pas, scapa si Oprea de procesul cu motociclistul antemergator cazut in groapa de pe asfalt. Oprea era in a doua masina din spatele motociclistului si dormea pe bancheta din spate. Ce vorbeau sppisti intre ei cu Bogdane taie fata si forteaza pe contrasens nu mai e in carca lui Oprea. Demnitarul nu poate da dispozitii sppului. Dixit !

  18. exista un dosar cu sina ! dar gol !!…daca nu exista nici o declaratie ,nici un act ,nici o sezizare…nici o reclamatie!!..polonezii sunt bine merci in tara lor ,le-au dat un mercedes nou nout.,… ala cu motocicleta i-au dat prafuri pentru doi ani gratis..marfa!!..militienii care au intocmit procesul verbal..!!.a ramas verbal!!..ce plua mea dosar vreti??..

  19. @Jardam – cum se face ca permanent suferi de orbul gainilor atunci cand pedeleprele comit infractiuni ? Asta e ‘Romania Normala’ , sau poate este ‘ Romania Educata’ pe care sasalaul ignorant si incult ne-o baga pe gat ‘Pas Cu Pas’?? Iar tu ,tzukalar si sluga la iatac , ce sa faci ? Te prostituezi, asta faci!

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.