EBA, bună de reclamă la botox

Elena Băsescu ar trebui distribuită într-o reclamă pentru un produs pe bază de botox, care să aibă sloganul "Buzele vorbesc pentru mine", a încadrat-o comercial Ema Prisca, Creative Director emaprisca.inc, pe mezina preşedintelui. Tot Ema Prisca spune că ar trage în schimb foloase din presupusa înclinaţie a lui Traian Băsescu pentru băuturile spirtoase. Ea l-ar transforma pe preşedinte în imaginea medicamentului Alka Selzer, cunoscut pentru efectele antimahmureală. "A doua zi din nou preşedinte", este sloganul pe care îl propune Prisca pentru realitatea.net.

Pentru Sorin Trâncă, Creative Director la Friends Advertising, premierul Emil Boc e bun de reclamă la mingi deoarece e „mic şi exploziv”. „Mingi de tenis, mingi de baschet, mingi de ping-pong, mingi de fotbal. Sare de multe ori, face şi zgomot, îţi poate rupe şi capul dacă tragi tare”, detaliază directorul creativ de la Friends.  

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.