Prim-ministrul Emil Boc a propus la sfârșitul săptămânii trecute companiei americane Bechtel, care construiește autostrada Transilvania (415 km), ca anumite tronsoane să fie construite în parteneriat public-privat, după modelul autostrăzii Comarnic – Brașov, scrie ZF.Aceasta inseamna ca Bechtel sa atraga finantare, sa construiasca si sa opereze autostrada, iar Guvernul sa se angajeze sa suporte eventual diferenta de venituri pentru echilibrul financiar al proiectului, in viitor, dupa darea sa in functiune.
Potrivit reprezentantilor Ministerului Transportului, deocamdata "nu s-a stabilit nimic", urmand ca in perioada urmatoare sa fie derulate alte intalniri, scrie Ziarul financiar.
Ideea continuarii autostrazii Transilvania in parteneriat public-privat, mai ales pe tronsonul Targu-Mures – Brasov, a fost anuntata de ministrul transporturilor Radu Berceanu inca de la inceputul anului 2009.
Citește mai mult în ZF.
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.