Gică Hagi nu este impresionat de noul logo al naţionalei României, lansat oficial de către Federația Română de Fotbal (FRF) în urmă cu câteva zile.
„Echipa naţionala a avut identitate când a jucat la Campionate Europene şi Mondiale. Acum încercăm să ne găsim o identitate. Dacă mai putem.
Identitatea României era când eram la Campionate Europene şi Mondiale şi când aveam 70 la sută posesie cu Anglia pe Wembley. Eu cred că atunci este identitate, nu când branduieşti un tricou. Cu tot respectul. Ştiu că este lumea marketingului, dar hai să vorbim despre performanţe.
Eu nu cred că suntem într-o situaţie în care să mai fim indulgenţi. Trebuie să fim foarte exigenţi cu echipele naţionale, pentru că echipele naţionale trebuie să facă performanţe. Nu se mai poate, altfel dispărem.
Dacă eu voi lucra sau voi fi implicat la naţională sau cine va fi, singurul proiect care stă în picioare este când ne va depăşi pe noi. Restul e de muncă. Capul jos, modeşti şi munciţi. Eu dacă voi fi acolo mâine sau poimâine, staţi liniştiţi, că proiectul meu va fi mai mare decât ce a fost înainte. Cred că este o obligaţie, acolo munceşti pentru România. Nu pentru Gigel, pentru Ionel, Vasilică…”, a spus Hagi.
FRF a anunțat săptămâna trecută că echipa națională are propria identitate vizuală și, totodată, un nou echipament cu care va ataca Liga Națiunilor și drumul spre Euro 2020.
Eu as dezvolta masiv centre de copii si juniori in toata tara. Si asa nu avem nimic la ora actuala. Marketing-ul ar trebui sa se ocupe de sponsorizarea masiva a acestui sector. De la copii si juniori pronesc marile talente de jucatori, antrenori si arbitrii. Toti fac parte din acest sport. Socialismul de tip romanesc a distrus totul.