CEO-ul Walt Disney Bob Iger a lansat o diatribă împotriva reţelelor de socializare, apreciind că ele sunt un instrument de promovare redutabil de eficient, pe care Adolf Hitler l-ar fi adorat, potrivit revistei Variety, scrie Reuters.
”Acesta este instrumentul de promovare cel mai eficient la care poate visa un extremist, pentru că, în concepţia lor, reţelele de socializare oferă o versiune îngustă a lumii, filtrând tot ceea ce pare să vină să ne pună în discuţie credinţele, validându-ne totodată convingerile şi amplificându-ne temerile cele mai profunde”, a declarat el joi, cu ocazia recepţiei unui premiu umanitar decernat de Centrul Simon Wiesenthal.
Bob Iger a denunţat de asemenea reţelele de socializare din cauza rolului lor în propagarea discursului urii, apreciind că acest lucru dă impresia – eronată – că toată lumea împărtăşeşte aceleaşi opinii.
”Ura şi furia ne antrenează către abis încă o dată”, a apreciat el, subliniind că ele contaminează discursul public şi transformă ţara şi cultura în ceva total de nerecunoscut celor care continuă să creadă în bună-cuviinţă şi în drepturile omului.
De observat ca acest Bob Iger este dintr-o familie de evrei austrieci,emigrati in SUA prin anii de dupa primul razboi mondial!Restul lumii nu se plange de reţelele de socializare din cauza rolului lor în propagarea discursului urii, dar acesti oameni,greu incercati de Istorie, se plang!Daca exista ura,ea exista cu sau fara retele de socializare si cauzele acestei uri trebuiesc analizate si rezolvate,daca este posibil!Cred ca se refera la faptul ca musulmanii au o problema..
Foarte tare si adevărat titlu si remarca ..articolul cam vag dar sunt de acord Hitler era pe rețele „social media” sunt mândru ca nu mi-am facut …asa ceva …si renunț sa ma uit la posturi tv partizane indiferent de tabara cotidianul il percep ok
Ascultati-l pe sas si comparati discursul lui cu cel al lui Hitler. Seamana ca doua picaturi de apa.