Cazul Răzvan Ciobanu: Impact la 126 de kilometri pe oră

Expertiza preliminară arată că mașina condusă de Răzvan Ciobanu avea viteză mare în momentul accidentului. Airbag-urile s-au deschis la 126 de kilometri pe oră, potrivit unor surse judiciare, citate de Mediafax.
Aceleași surse au precizat că în istoricul înregistrat de computerul de bord se vede că bolidul a circulat și cu 250 de kilometri pe oră.
Anchetatorii iau în calcul ca aceasta să fi fost viteza cu care s-a circulat pe autostradă și exclud, momentan, că aceasta ar fi fost viteza din momentele anterioare accidentului.
Proprietarul mașinii conduse de Răzvan Ciobanu a fost audiat în cadrul dosarului penal deschis după moartea creatorului de modă. Acesta le-a spus anchetatorilor că designerul nu a fost cazat în Mamaia și nu știe ce a făcut în cursul zilei de duminică, timp în care el a dormit.
Acesta a motivat că i-a dat cheile lui Răzvan Ciobanu să îi conducă mașina pentru că știa că designerul nu consumă alcool.
Cei doi au mers la festivalul de muzică electronică Sunwaves, unde au stat câteva ore, după miezul nopții, apoi creatorul de modă a plecat cu mașina.
Răzvan Ciobanu a murit, luni dimineaţa, într-un accident produs la intrarea în localitatea Săcele dinspre Năvodari, în judeţul Constanţa. În mașină a fost găsit buletinul proprietarului autoturismului, un bărbat din Călărași.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

1 Comentariu

  1. Un diliu mai putin pe sosele. Noi ceilalti suntem putin mai in siguranta.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.