Imperio trece test după test

Caraghioslâcurile echipei inspirate de fostul primar Gabriela Firea ating culmile ridicolului. Acum, cară saci de nisip cu tramvaiul de la Arad pentru a vedea dacă este mai bun decît cel turcesc. IMPERIO A TRECUT CU BRIO ȘI PROBA CARATULUI SACILOR DE NISIP. Imperio trece test după test în ciuda unor teste care pot părea….stupide.

Primul tramvai a fost supus la teste încărcat cu saci cu nisip pe traseul Depoul Alexandria – Calea Rahovei – Șoseaua Progresului – Intersecția Răzoare – Bulevardul Timișoara – Vasile Milea – Orhideelor – Gara Basarab – Dinicu Golescu – Berzei (Sediul central al STB) – Vasile Pîrvan şi retur.

Tramvaiul ”prea lung, prea lat și cu motoare prea mici” fabricat la Astra Vagoane Călători a trecut toate testele dinamice atât gol cât și încărcat cu greutatea maximă proiectată. Se dovedește faptul că trompetiștii angajați pe lire turcești au cântat fals. Daună totală. După efectuarea probelor tramvaiele, au fost controlate dacă au păduchi sau insecte, conform unor informații primite de Comisia de Recepție, dar nu au. Credem că PMB va convoca de urgență un Sobor de preoți să se roage pentru iertarea păcătoșilor care au sabotat acest proiect timp de 4 ani, în dauna locuitorilor capitalei și astfel să se poată prezenta la viitoarele alegeri iertați de păcate.
Lăsând gluma la o parte, constatăm că fabrica din Arad, cu o istorie de peste 130 ani în domeniul fabricării materialului rulant, își respectă blazonul realizând produse de calitate comparabile cu cele realizate de fabricanți consacrați ai Europei.
Toate atacurile murdare în mare parte, s-au dovedit neadevărate fiind de fapt atacuri la comandă, finanțate de oameni de bine care vor să ne conducă.

sursa foto: https://clubferoviar.ro/teste-cu-tramvaiele-astra-imperio/

 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 7
Author

20 de Comentarii

  1. Bine că văzurăm că are scaunele verzi . Înseamnă că e nevoie de spray roșu. Pentru street art, cum pentru ce?
    Să scrieți o știre când încep să meargă de-adevăratelea. Pentru binele artei.
    Mulțumim.

  2. Sunt niste epave mostenite de PSD Ciolacu de la fostele conduceri Dancila,Dragnea,Ponta, etc printre care si blonda ruina Firea!
    Obligatia e sa-i găsească un loc la Panoul de Onoare PSD si o lansează iar la apa primariei,fara colac,dar cu Ciolac (sa nu se innece, trebuie sa tina si ochii inchisi)
    O umbra a ceea ce a fost candva, numai mesterul „Manole” vesnic tanar si ferice,detine informatia
    A propos,ce a mai facut ‘Manolis Glezos’ al nostr’ cu oligarhul rus Boyko si bancile lui?:)))
    PS Manolis Glezos a murit la 98 de ani,cati ani mai are in fata Manole

  3. Ce e gresit in a testa si a verifica respectarea conditiilor contractuale ? Pe cine deranjeaza ?

    In rest numai de bine.

  4. Nu înțeleg ce anume e caraghios în testarea obligatorie a unui nou model de tramvai…?!

  5. Oricum nu mai e demult mare deosebire intre produsele diverselor fabrici. Se standardizeaza un tip de produs universal, ieftin, prost, cu cat mai mult plastic si care sa nu dureze mult, ca industria trebuie sa aiba de lucru si peste 20 de ani.
    De aceea China conduce in aceasta economie mondiala de carton.

  6. Ee! Chiar a intrecut asteptarile tramvaiul buclucas: testul sacilor de nisip; da banii? ca d-acu poate il rechizitioneaza Geoana-Palpatine ocupat cu tainitele din muntii Vrancei si povestirile pe linie succesorala ale rezistentei din Carpati din anii ’50 si-l oferteaza la Odessa, pe linia ^16th station of Fountain Road — Memorial of 411 Battery^ ca sprijin tactic-holistic pentru Andrii Pokrasa si colegilor de clasa in fata dusmanului propriu si comun.

  7. Nu a spus nimeni ca e gresit ca s-au facut teste ,dupa cum nu e gresit ca s-a evidentiat faptul ca tramvaiul a trecut cu bine testele .Cu exceptia d-nei foste primarite , pe cine deranjaza acest articol ?

  8. Rămâne cum am stabil chiar daca deontologia nu v-a lăsat să-l publicați

  9. Articol scris cu rautate si multa prostie ; la Ateliere Centrale ale STB de cate ori se facea un vagon nou , prototip , se faceau si probele in sarcina , cum urca panta (diverse poduri) , cum tin franele in panta , etc., toate astea facandu-se noaptea , din motive lesne de inteles . Si vagoanele s-au incarcat dintotdeauna cu saci de nisip , cel mai usor de procurat . Iar tramvaie pt calatori in Bucuresti s-au tot facut din anii ’70 . Deci nimic nou , probe necesare ! Poate asa mai invata cate ceva cei mai tinerei .

  10. Eheeee…spionajul turcesc zburda-n voie in Romania si are ca principala treaba influenta pentru servirea companiilor turce. Noi ne uitam si injuram la ce face CIA( SRI-ul), FSB-ul, olandezii, ungurii …si uitam de turci care lucreaza si ei tare !

  11. Eheeee…spionajul turcesc zburda-n voie in Romania si are ca principala treaba influenta pentru servirea companiilor turce. Noi ne uitam si injuram la ce face CIA( SRI-ul), FSB-ul, olandezii, ungurii …si uitam de turci care vin pe turnanta,lucreaza si ei tare !

  12. Ar trebui verificat daca tramvaiul e vaccinat cu doua doze. Ca sa nu contribuie la aparitia unei variante romanesti de coronavirus.

  13. da bai, tramvaiul „imperio”, aluzie la imperiul austro ungar, a trecut niste teste elementare. Trebuie surle si trambite pentru asta, sampania desfacuta. Toate componentele sunt straine, ca si proiectul. Se pare insa ca tramvaiul este prea lung in spate ( distanta dintre ultima osie si spatele tramvaiului e prea mare ) si la curbe matura tot ce este pe langa el. Pentru ca sa avem acest „Imperio” a fost interzisa productia si proiectarea de tramvaie in atelierele STB Bucuresti, care aveau si experienta si faceau tramvaie care sa poata sa si intoarca in Bucuresti fara sa mature tot cu coada

  14. De ce crede Redactia Cotidianul.ro ca este ridicol sa demonstreze ca tramvaiul roman de la ASTRA vagoane este PERFORMANT la teste,…poate voiati sa avem tranvai din Turcia…sau aveti ordin sa denigrati tramvaiul fabricat la Arad!??.

  15. Este o aiureala ridicola care ii convinge definitiv pe beneficiarii bucuresteni ca nici macar constructorii nu au incredere in produsul lor. Sunt teste penibile care conving ca aradenii habar n-au ce poate si ce nu poate tramvaiul luat de la altii si carpit de ei. Au acceptat cu frica un circ. Puteau macar sa evite mascarada daca le-ar fi solicitat nemtilor datele respective. Este greu de crezut ca nemtii au facut teste cu saci de nisip. Ar insemna ca nici ei habar nu au ce produc.

  16. IMPERIO de Arad vine de la Imperiul Austro-Ungar? Vor fi și scaune roșu-verde cu pereți albi? Că maghiarii din România cu numerele lui Tanczos Barna verzi pe fond alb și-au văzut obsesia cu ochii și și-au pus și bulina roșie de rovinetă pe număr să fie: roșu alb verde.

  17. testele sunt teste, ele nu pot fi stupide sau inteligente decat pentru dobitoci. in orice domeniu se fac teste conform unor norme si instructiuni elaborate de specialisti. de aceea , nu au caderea USRistii ( matematicieni ori ba ) si nici gurnalistii de la Coti (care nici Limba romana nu o cunosc bine ) sa considere testele ca fiind stupide. poate ca pentru teste era mai inteligent sa care cu tramvaiele cartofi , sau paricopitate vii , la greutatea prevazuta de norme ? erati fericiti, matematicienilor ? mai ales paricopitatele din turma voastra juisau…..sunteti penibili!!!

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.