Narcis Neaga se întoarce

Consiliul de Administraţie al Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere (CNIR) l-a ales pe Narcis Neaga în funcţia de director general al CNIR, au declarat, vineri, pentru Agerpres, surse din domeniul transporturilor.

„Consiliul de Administraţie al CNIR s-a întrunit şi l-a ales pe Narcis Neaga în funcţia de director general”, au spus sursele.

Narcis Neaga a fost director general al Companiei Naţionale de Administrare a Drumurilor Naţionale din România (CNADNR), care a fost reorganizată în 2016, sub Guvernul tehnocrat, şi redenumită Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Prin aceeaşi ordonanţă de urgenţă a fost înfiinţată Compania Naţională de Investiţii Rutiere (CNIR), o companie distinctă ce se ocupă de proiectele de dezvoltare a infrastructurii de transport rutier.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

7 Comentarii

  1. Inca unul se intoarce la somn pe banii cetatenilor. Ce s-a intamplat pe timpul lui Neaga: autostrada daramata, prelungiri de termene si acte aditionale cu duiumul, tot felul de proiecte ratate, drumuri ca dupa razboi. E doar o rotatie a cadrelor, daca asta e nivelul maxim din PSD o sa avem autostrazi terminate cand ceilalti o sa mearga in slapi pe Marte.

  2. Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere functioneaza ca o loja masonica combinata cu un departament SRI!O strutocamila,cu DJ inginerul mecanic Neaga !

  3. Un adevarat mister cum reuseste PSD sa aduca TOTI Incompetentii in fruntea Companiilor de Stat!
    Asociaţia Pro Infrastructură spune că perioada 2012-2015 în care Neaga a condus CNAIR a fost „cea mai nocivă pentru dezvoltarea infrastructurii rutiere din România din ultimii ani”.
    Neaga este cercetat de DNA pentru Abuz în serviciu în legătura cu un Contract privind autostrada Sibiu – Orăştie.
    Asociaţia: „în mandatul lui Neaga deschiderea circulaţiei pe lotul 3 Autostrada A1 Orăştie-Sibiu s-a făcut prin muşamalizarea sutelor de defecte tehnice, fapt care a dus la vestita demolare pe 200 de metri (la „groapă”) şi închiderea circulaţiei pentru 1 an, timp în care au murit 10 persoane pe DN1.

    Tor în mandatul lui, lansarea licitaţiilor pentru loturile 2, 3 şi 4 ale Autostrăzii A1 Lugoj-Deva s-a făcut FARA a avea Acordul de mediu revizuit, fapt care a creat problema tunelurilor de pe lotul 2 (blocaj încă nerezolvat) şi, în plus, s-au lansat aproximativ 20 de licitaţii pentru pregătirea unor proiecte de autostrăzi şi drumuri expres, ANULATE în marea lor majoritate.
    „Ideile geniale ale dlui Neaga de a construi în concesiune Autostrada A0 Sud şi Autostrada A12 Craiova-Piteşti au tergiversat implementarea acestor investiţii şi s-a pierdut timp preţios fără să se avanseze deloc.
    Tot în timpul „erei” Neaga s-a ratat pentru a 3-a oară realizarea Autostrăzii A3 Comarnic-Braşov prin PPP, autorităţile fiind nevoite să rezilieze contractul semnat cu asocierea câştigătoare. Nu în ultimul rând, rezilierea defectuoasă a contractului cu Bechtel în 2013 a dus la apariţia proiectului separat pentru podul Gilău, un ciot de nici 800 metri care a transformat lotul Gilău-Nădăşelu în autostradă-MUZEU şi care va fi gata abia în toamna 2018″.

  4. buna,
    Se intorc lupii! Parlamente,guverne trecute ,prezente si viitoare=zero. Coruptia nu are culoare politica. Nu se poate combate coruptia cu corupti. Aceiasi indivizi joaca in doua roluri opuse.Rezultat=zero.

  5. de ce-i plac leprele lui grenadă? de obicei, răspunsul este:cine se aseamănă, se adună…
    PS.Dră I.R, sper că nu ţi-e frică de adevăr şi de grenadă…

  6. Dupa ce 27 de ani nu au facut nimic in materie de autostrazi, le mai dam tot lor o sansa? Sunt acolo mii de oameni care iau salarii grase fara sa faca nimic, doar fac hartii si le plimba de colo colo. CNAIR/CNADR trebuie desfiintat, cu Neaga cu tot.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.