Audienţele TV, furnizate de la 1 ianuarie 2012 de Kantar Media, vor fi măsurate pe toate platformele, inclusiv vizionarea online de TV, a declarat Lucia Antal, preşedintele Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor, joi seară, într-un eveniment care a marcat 10 ani de la înfiinţarea asociaţiei, informează Mediafax.
În prezent, audienţele TV sunt asigurate de GfK. Compania GfK a fost desemnată, pe 8 ianuarie 2007, câştigătoare a licitaţiei pentru măsurarea audienţei televiziunilor din România, în perioada 2008-2012.
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.