Orange a pierdut 5% din clienți în ultimul trimestru din 2010

Cel mai mare operator de telecomunicații din România a pierdut în trimestrul patru al anului trecut, 5% din clienți, din cauza climatului economic nefavorabil, potrivit unui comunicat al Grupului France Telecom-Orange.

La finalul anului 2010, Orange avea 10,5 milioane de clienți, reușind să atragă peste 60 de mii de noi clienți în ultimul trimestrul. Comparativ cu aceeași perioadă a lui 2009 însă, numărul acestora a scăzut cu 5%.

Cum motivează operatorul de telefonie mobilă acest lucru? Degradarea climatului economic a avut efecte negative asupra clienților organizației, în special pe segmentul PrePay, susțin oficialii.

În ceea ce privește abonații companiei, rata de reziliere a contractelor a fost mai scăzută decât cea din perioada anterioară crizei, potrivit CEO Orange România, Thierry Millet.

Venitul mediu anual al unui utilizator Orange a fost anul trecut de aproximativ 83 de euro.

„Cele mai vizibile efecte ale degradării climatului economic asupra bazei de clienți se observă pe segmentul PrePay. Totuși, suntem foarte multumiți de evolutia segmentului clienților cu abonament care a continuat să se stabilizeze”, a declarat Thierry Millet.

În ceea ce privește rezultatele financiare, Orange a înregistrat, la sfârșitul anului trecut, venituri totale de 973 de milioane de euro.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.