Câţiva tineri pedelişti n-au avut pe ce arunca banii şi l-au invitat pe Sebastian Lăzăroiu să le vorbească despre politică. Dat afară de la Ministerul Muncii şi părăsit de Albă ca Zăpada, domnul Lăzăroiu are tot timpul din lume, aşa că a participat la Şcoala Naţională de Management Politic organizată la Suceava.
Sebastian Lăzăroiu, cel mai mare strateg politic de la el din casă, le-a explicat tinerilor din 12 organizaţii ale PDL că partidul lu’ domnu’ Dan va obţine cel mult 8% din voturi la alegerile locale. Asta în ciuda faptului că partidul cu sediul în redacţia OTV este cotat în sondaje cu 18-20%. Domnu’ Sebastian le-a spus tinerilor că electoratu’ lu’ domnu’ Dan este „sărac, puţin educat şi vulnerabil la mita electorală”. Banalistul politic este convins că atunci când va trebui să aleagă între „a primi sacoşa şi candidat, electoratul PP-DD va alege sacoşa”.
Sebastian Lăzăroiu le-a mai spus juniorilor din PDL că partidul lor va ajunge la 30 de procente. În cele mai coafate sondaje de opinie, PDL are 19% din intenţiile de vot. PDL poate ajunge la 30% doar dacă va reuşi să adune cele 10-12 procente pe care le va pierde PP-DD. Acest lucru este perfect realizabil, pentru că banii din care se pot cumpăra sacoşe, pungi de zahăr, batoane de salam, pufuleţi şi sticle de rachiu sunt la PDL. Cum tot la PDL sunt şi instituţiile care ar trebui să vegheze la corecta desfăşurare a alegerilor.
Aşadar, Sebastian Lăzăroiu a dezvăluit una dintre strategiile electorale ale partidului care se tot laudă că modernizează România: cumpărarea electoratului „sărac, puţin educat şi vulnerabil la mita electorală”.