Petre Daea lansează campania ”Alege OAIA!”

Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) va lansa pe 26 octombrie, la Romexpo, în cadrul târgului de agricultură INDAGRA, campania de informare şi promovare a consumului de carne de oaie, denumită “Alege Oaia!”, potrivit unui comunicat emis marți de instituție.

„MADR va avea sprijinul tuturor crescătorilor de ovine din România, care doresc, prin intermediul acestei campanii, să determine consumatorii să manifeste mai mult interes pentru carnea de oaie şi preparatele din carne de oaie”, se arată în comunicatul transmis de minister.

Reprezentanți din cadrul Ministerului Turismului, ai Ministerului Sănătății şi ai Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor s-au alăturat campaniei și au format un grup de lucru sub coordonarea Direcţiei Generale de Politici în Industrie Alimentară în cadrul căruia s-au stabilit mai multe obiective.

„Prin această campanie se urmărește valorificarea producțiilor agro-alimentare provenite de la specia ovine, creșterea valorii de export prin produse prelucrate, atragerea forței de muncă în sectorul de prelucrare a cărnii și a produselor din carne de oaie, dar şi păstrarea tradițiilor privind preparatele culinare din această specie, în special în zonele montane”, se mai arată în comunicat.

Campania de informare și promovare “Alege Oaia!” se va desfășura la nivel național pe o durată de trei luni și are ca principal scop încurajarea consumului de carne și produse din carne de oaie pe tot parcursul anului.

În cadrul târgului INDAGRA 2017, oierii vor aduce mai multe rase de oi pentru a le prezenta publicului și vor oferi gratuit, spre degustare, tocăniță și pastramă, se precizează în comunicat.

Obiectivul final al campaniei este de a informa consumatorul asupra modului de preparare a cărnii de oaie și a produselor din carne de oaie, cât și de dezvoltare a unei culturi culinare în ceea ce privește consumul de carne de oaie.

Totodată, se doreşte sprijinirea crescătorilor autohtoni de ovine și înființarea unei piețe de Gross care va constitui un intermediar între crescătorii de ovine și canalele de comercializare (retail și magazine de proximitate).

Mai multe informații despre campania “Alege Oaia!” sunt disponibile pe pagina de Facebook special creată, dar și în cadul caravanei care va fi prezentă în mai multe locații: în Piața Obor între 4 și 5 noiembrie și în cadrul Târgului de Turism al României între 18 și 19 noiembrie. Programul ulterior al caravanei va putea fi găsit pe pagina de promovare a campaniei.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

3 Comentarii

  1. Normal, ei au chef de glume. Se joaca de-a oaia.Ce le pasa? Si-au votat pensii speciale. Au salarii grase, avantaje, au copiii salariati tot la stat, posturi bune, vacante platite, bonuri de masa. Auzi, 120.000 EUR salariu la stat!!!!!! Pentru ce? Pentru un stat in ruina?

  2. Mie imi place carnea de oaie, doar ca „p-acilea” nu se prea gaseste.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.