„Avem primele imagini cu prototipul noilor tramvaie din București. Compania Astra Vagoane SA Arad a finalizat – conform contractului – proiectul de design al modelului de tramvai care va circula în București, începând cu luna aprilie a anului 2022“, scrie viceprimarul Capitalei, Stelian Bujduveanu pe pagina sa de FB.
___
Într-o postare care începe cu „Mai confortabil. Mai rapid. Mai eficient. Cu tramvaiul, la fel de rapid ca metroul. Din 2022!“, viceprimarul mai precizează că noile tramvaie„ sunt dintre cele mai moderne“ și le descrie: „spațioase, design interior deosebit, confortabile (beneficiază de un sistem de suspensii și amortizoare inovator), silențioase pentru exterior, izolate fonic pentru interior și, cel mai important, accesibile pentru toate categoriile de călători.“
Tramvaiul bucureștean va deveni una din principalele soluții de transport din Capitală: modern, confortabil, silențios, rapid, cu o capacitate mărită de transport. Sunt convins că acest mijloc de transport va deveni o alternativă viabilă de a călători prin oraș. Fie ca mergi la școală, la facultate, la muncă sau pur și simplu la o plimbare prin oraș.
Condițiile oferite de noile tramvaie sunt dintre cele mai moderne: spațioase, design interior deosebit, confortabile (beneficiază de un sistem de suspensii și amortizoare inovator), silențioase pentru exterior, izolate fonic pentru interior și, cel mai important, accesibile pentru toate categoriile de călători.
Cu o podea 100% coborâtă, tramvaiul asigură transferul ușor al călătorilor la urcare și coborâre, fără obstacole sau zone înguste în dreptul ușilor de acces.
Noul tramvai va avea rampe de acces acționate electronic din buton, pentru persoanele cu dizabilități. De asemenea, va exista loc special pentru biciclete, iar părinții vor putea urca ușor căruciorul cu copii mici, având la rândul lor spații special destinate pe timpul călătoriei (zone prevăzute cu dispozitive de asigurare a căruciorului).
Călătoria cu tramvaiul și utilizarea regulată a acestei alternative de transport va avea un impact pozitiv și asupra mediului: fără poluare fonică și fără noxe în București.
___
Achiziția celor 100 de tramvaie de la Astra Vagoane SA Arad va aduce beneficii multiple pentru București:
Ministrul Afacerilor Interne, Carmen Dan, nu și-a anunțat demisia de la conducerea […]
13 Comentarii
cele 100 de tramvaie parate care se vor construi in china mai scumpe cu cateva milioane de euro de cele contractate anterior vor circula pe sinele rupte insirate prin mahala ! viceprimarul asta debiteaza vise cum ca aceste machete vor circula la fel ca metroul !” alo?
Noul tramvai circula la Arad. Si asa daca nu se demola uzina Autobuzul aveam si autobuze fiabile fabricate-n Romania. Dar voi, forumistii carcotasi cum sunteti si urand tot ce e produs in tara ati sarit repede sa luati in deradere ca la asta va pricepeti cel mai bine. Vai de umbra voastra ca prosti mai sunteti. https://www.cotidianul.ro/primul-imperio-in-hainele-noi-alb-rosu-pentruarad/
Animatie clara! Dar in judetele moldovei se screm sa achizitioneze autobuze second-hand! De ce? Pentru ca au inchis toate societatile de profil si din strainezia, second-handurile sunt la pret mic cu adaos cateva zeci de alte mijloace de transport deseuri bune de carat la fier vechi? E plina patria noastra de deseuri feroase importate din tarile care au dorit sa isi goleasca terenurile ocupate de vechituri!
Mai tot ce este nou nu e mai bun decît ceea ce înlocuiesc.
Mai că m-am sufocat privind desenele și simularea cu noile tramvaie. Dacă stă cineva-n picioare între scaune, cîte un scaun doar pe fiecare rînd, n-ai cum să nu te freci de el.
În tramvaiele ceaușiste/comuniste aveai mai mult loc. Priviți: http://transport-in-comun.ro/ploiesti/tramvaie/timis2/00140414dep014ow8.jpg
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.
cele 100 de tramvaie parate care se vor construi in china mai scumpe cu cateva milioane de euro de cele contractate anterior vor circula pe sinele rupte insirate prin mahala ! viceprimarul asta debiteaza vise cum ca aceste machete vor circula la fel ca metroul !” alo?
„daca nu se demola uzina Autobuzul”
Romania nu e Tiraspol, nu exista fabrici in orase. Tranvaiul ala e import total Germania, poate doar scrumiera vatmanului, deficit de balanta.
Noul tramvai circula la Arad. Si asa daca nu se demola uzina Autobuzul aveam si autobuze fiabile fabricate-n Romania. Dar voi, forumistii carcotasi cum sunteti si urand tot ce e produs in tara ati sarit repede sa luati in deradere ca la asta va pricepeti cel mai bine. Vai de umbra voastra ca prosti mai sunteti. https://www.cotidianul.ro/primul-imperio-in-hainele-noi-alb-rosu-pentruarad/
e in alb si verde, al*lalt, in alb si verde. Caraghioșii. Și-si mai zic români…
lipirea prolștilor, după o imagine pe care nu o vor vedea niciodată..
imperiul hausro-hunguresc prin numele dat de ”romanii” de la astra-arady IMPERIO, sta-v-ar in gât! Ca unul romanesc va puțea.
Patronul de la Arad este ungur de scaunele-s verzi?
Animatie clara! Dar in judetele moldovei se screm sa achizitioneze autobuze second-hand! De ce? Pentru ca au inchis toate societatile de profil si din strainezia, second-handurile sunt la pret mic cu adaos cateva zeci de alte mijloace de transport deseuri bune de carat la fier vechi? E plina patria noastra de deseuri feroase importate din tarile care au dorit sa isi goleasca terenurile ocupate de vechituri!
Mai tot ce este nou nu e mai bun decît ceea ce înlocuiesc.
Mai că m-am sufocat privind desenele și simularea cu noile tramvaie. Dacă stă cineva-n picioare între scaune, cîte un scaun doar pe fiecare rînd, n-ai cum să nu te freci de el.
În tramvaiele ceaușiste/comuniste aveai mai mult loc. Priviți:
http://transport-in-comun.ro/ploiesti/tramvaie/timis2/00140414dep014ow8.jpg
Asta e o animație. Unde e tramvaiul, hoților ?
Exact, „prototipul” este un model 3D, care poate fi facut usor in Blender, un program gratuit si open-source.
Pe sine o sa circule hologramele unor tramvaie transporand calatori, tot holograme. Pe bani reali.
Bucurestiul va avea 100 de astfel de tramvaie cand va avea caldura in calorifere.