Primul autobuz electric intră de luni în teste pe linia 104

Primul autobuz electric realizat de unul dintre cei mai mari producători din Cehia va fi testat pe străzile Capitalei începând de luni, 16 martie, pe linia 104, pe traseul ‘Cora Pantelimon’ – ‘Piața Operei’, pentru a vedea cum se comportă în condițiile de trafic din Capitală, a anunțat Regia Autonomă de Transport București (RATB) într-un comunicat remis AGERPRES.

„Primăria Municipiului București și Regia Autonomă de Transport București vor derula, începând de săptămâna viitoare, un program de testare a câtorva autobuze electrice produse de produse de firme recunoscute în domeniu. Astfel, luni, 16 martie 2015, ora 11,00, la autobaza Pipera din Șoseaua Pipera nr. 55, sectorul 2 va fi lansat primul dintre autobuzele electrice incluse în acest program”, se arată în comunicatul regiei.

Dotat cu un motor asincron răcit cu lichid, Skoda Electric, instalație electrică Cegelec și acumulatori Winston Battery/Lithium — ion, autobuzul SOR EBN 10.5 are o capacitate de 85 de locuri, un timp de încărcare a bateriilor de 7-8 ore și o autonomie maximă de 250 de kilometri.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Eugenia Solomon 1416 Articole
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.