Primul târg imobiliar online

Pentru că piaţa imobiliară rămâne la fel de îngheţată, iar participarea la un târg imobiliar presupune costuri suplimentare pentru dezvoltator, ideea organizării unui târg virtual s-a arătrat binevenită în rândul vânzătorilor de case.

Primul târg imobiliar online

Pentru că piaţa imobiliară rămâne la fel de îngheţată, iar participarea la un târg imobiliar presupune costuri suplimentare pentru dezvoltator, ideea organizării unui târg virtual s-a arătrat binevenită în rândul vânzătorilor de case.

Costurile de participare, producţie, logistică şi resurse umane vor fi reduse cu cel puţin 50%.

În perioada 21-27 iunie, portalul de profil imobiliare.ro va organiza prima ediţie a proiectului Imosfera, primul târg imobiliar virtual din România.

Organizatorii ne-au spus că târgul îşi propune să adune ansamblul cererii de pe piaţa imobiliară din România.

În plus, evenimentul se adresează în exclusivitate utilizatorilor de Internet, aflaţi în căutarea unei locuinţe, indiferent de locul fizic în care se află.

Locuinţe noi, din Bucureşti şi alte oraşe

Astfel, prima ediţie se va concentra asupra ofertei rezidenţiale din ansamblurile noi din Bucureşti, dar sunt vizate şi alte oraşe mari din ţară.
În cele 7 zile ale expoziţiei virtuale, organizatorii mizează pe atragerea a unui număr de 30 de proiecte rezidenţiale.
„În spatele proiectului Imosfera stă ideea de a-i apropia pe vânzători de ansamblul cumpărătorilor. Diferenţele faţă de un târg tradiţional sunt semnificative, pornind de la investiţie, care se va situa în jurul sumei de 15.000 de euro şi încheind cu rezultatele, la prima ediţie aşteptăm cel puţin 65.000 de vizitatori unici”, susţine Adrian Erimescu, director general al portalului de profil.

Târg cu program de vizitare

Astfel, noul concept păstrează avantajele unui târg tradiţional la care se adaugă plusurile specifice mediului online, astfel că târgul va reda atmosfera vie specifică unui târg tradiţional, cu spaţiu expoziţional, program de vizitare prestabilit, vizitatori, servicii conexe.
Organizatorii mai spun că se va pune accent şi pe facilitarea contactului direct între vizitatori şi expozanţi printr-o platformă de chat, în timp ce costurile de participare, producţie, logistică şi resurse umane vor fi reduse cu cel puţin 50%.

În plus, conceptul permite măsurarea unor indicatori cantitativi şi calitativi specifici de performanţă în vederea atingerii obiectivelor de marketing ale dezvoltatorilor, precum număr vizitatorilor pe stand, perioada petrecută în stand, timp vizualizare materiale promoţionale, număr contacte directe etc.

Pachetul pentru expozanţi include posibilitatea de a alege între două modele diferite de stand din punct de vedere al designului.
De asemenea, expozanţii vor avea posibilitatea de a include opţiuni de personalizare a standului cu elemente de identitate specifice, galerie de imagini şi planuri, transpunerea materialelor de prezentare în format digital, materiale video, acces la platforma de chat cu vizitatorii şi rapoarte complete de măsurare a performanţei în perioada târgului şi post-târg.
 

Distribuie articolul pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.