Postul american CNN, care se confruntă de mai mulţi ani cu criza prin care trec toate televiziunile tradiţionale ca urmare a apariţiei streamingului, a anunţat miercuri noi disponibilizări şi un accent sporit pe televiziunea digitală şi inteligenţa artificială.
Directorul executiv numit anul trecut cu misiunea de a relansa şi moderniza acest post fondat în urmă cu 44 de ani, Mark Thompson, a precizat într-o notă internă, publicată ulterior pe website-ul postului, că vor fi concediaţi 100 de angajaţi, adică 3% din personalul postului.
El a vorbit anterior de mai multe ori despre necesitatea unor „măsuri dramatice” pentru reorientarea postului către lumea digitală, în contextul pierderii continue a audienţei posturilor tradiţionale de televiziune în favoarea platformelor de streaming şi a conţinuturilor digitale.
Pentru a răspunde acestei provocări, Thompson a anunţat un nou tip de abonament exclusiv digital (separat de televiziunea prin cablu), cu care speră să crească veniturile postului cu circa un miliard de dolari şi care va fi lansat la sfârşitul acestui an. El nu a oferit mai multe detalii, dar a spus că respectivul abonament va include „produse care furnizează ştiri esenţiale, analize şi context, în formate noi şi experienţe captivante”.
Acelaşi director executiv nu a detaliat nici ce presupune accentul sporit pe inteligenţa artificială şi s-a limitat să descrie această abordare drept „un impuls strategic pentru a determina cel mai bun mod de a profita de această nouă tehnologie astfel încât să fie utilă audienţei noastre” şi pentru a ajuta la producerea conţinutului „în mod responsabil”.
Ultimul „succes” al CNN a fost atunci când republicanul Donald Trump şi democratul Joe Biden, cei doi principali competitori la preşedinţia SUA, au convenit să ţină o dezbatere electorală în studiourile acestui post. Această dezbatere a fost retransmisă de toate posturile TV generaliste şi a avut o audienţă de circa 50 de milioane de persoane, dintre care însă numai 9,5% au vizionat-o direct pe CNN.
Normal că dacă toată ziua minți, o să rămâi fără audiență, urmează MSNBC, NBC etc.Fox o duce binișor, Sky o duce de-a dreptul bine.Daca l-ar pune pe Douglas Murray, director și pe Kathy Hopkins redactor sef (și mai sunt și alții), ar duce-o ca-n paradis.Dsr n-o fac pentru că interesul patronatului e la WEF.Atunci să-i plătească WEF-ul.Noi nu avem aceleași interese cu Don Lemon, Kathy Griffin, Whoops Goldberg de Niro și alți marțafoi globalizatori.
Privind la Radu Tudor, mândru reprezentant a politicii postului, e uşor de înțeles de ce CNN se duce de râpă…
Daca pierdeti audienta inseamna ca mintiti iar oamenii s-au prins (numai o parte, din pacate, restul sunt deja sub hipnoza multiplelor amenintãri fabricate mediatic). Daca vreti sa recapatati audienta, e simplu: (RE)deveniti JURNALISTI! Spuneti-le oamenilor ADEVARUL, criticati puterea SI SCOATETI LA LUMINA PUTREGAIUL LUMII POLITICE CUMPARATE LA BUCATA DE MARELE KAPITAL. FITI VERTICALI IAR OAMENII VA VOR URMARI SI VA VOR URMA! DACA PANA SI JURNALISTII INCHID OCHII LA NENOROCIRILE CARE NI SE PREPARA ATUNCI, FARA SA VREM VOM INCHIDE OCHII CU TOTII, DEFINITIV, FARA SANSA DE-A NE REVENI!
Pai doar au atitia pastori teleevanghelisti care se bitiie pe scena si-si dau ochii peste cap in direct, nu gasesc si ei un Gadea al lor ? …
CNN propaganda de minciuni a Americii.
raul altuia ne ingrasa,e stabilit stiintific ..ne bucuram ca sunt dati afara cimpanzeii media in profitul IA!
Gadea CNN ramane?
Offf!
Tocmai acum, cand se indreapta spre inchiderea definitiva, se aliase cu ei si Latrina 3 (aia cu CNN in coada) …