Scump, scump, dar și prost!

Toyota Motor a anunțat că va rechema 3,4 milioane de vehicule din toată lumea, din cauza unui defect electronic care poate duce la nefuncționarea airbag-urilor în accidente, transmite Reuters.

Acțiunea include 2,9 milioane de vehicule vîndute pe piața americană și privește modele Corolla produse în 2011-2019, Matrix produse în 2011-2013, Avalon produse între 2012-2018 și Avalon Hybrid produse în 2013-2018.

Defecțiuni ale unității electronice de control a vehiculelor ar putea duce la o funcționare parțială sau la lipsa declanșării airbag-urilor și ar putea împiedica funcționarea corectă a unor elemente ale centurilor de siguranță.

În aprilie, U.S. National Highway Traffic Safety Administration a anunțat că există probleme ce privesc 12,3 milioane de airbag-uri care privesc un număr de producători auto, inclusiv vehiculele pe care Toyota le recheamă. Alte vehicule afectate sunt cele produse din 2010 până în 2019 vândute de Fiat Chrysler Automobiles, Honda Motor, Hyundai Motor, Kia Motors Corp și Mitsubishi.

Acestea au fost echipate cu o unitate de control a airbag-urilor produsă inițial de TRW Automotive Holdings Corp, care acum este deținută de ZF Friedrichshafen.

În total, NHTSA a apreciat că opt decese ar putea fi legate de problema descoperită.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.