Solicitare a Sindicatului Drumarilor

Potrivit sursei citate, acest drum este de o importanţă majoră pentru zona Moldovei, iar modernizarea trebuie realizată conform standardelor de calitate, cu respectarea normelor în domeniu.

De M.V.
Solicitare a Sindicatului Drumarilor

Potrivit sursei citate, acest drum este de o importanţă majoră pentru zona Moldovei, iar modernizarea trebuie realizată conform standardelor de calitate, cu respectarea normelor în domeniu.

Sindicatul Drumarilor „Elie Radu” solicită mai multă implicare şi responsabilitate din partea tuturor factorilor de decizie în ceea ce priveşte modernizarea DN 28B, drum naţional care leagă municipiul Botoşani de oraşul Târgu Frumos.

„Lucrările de modernizare pe drumul Botoşani – Târgu Frumos au început în vara anului trecut, iar în zona Copălău a tronsonului aflat în construcţie au apărut degradări în stratul de mixtură asfaltică. Deşi investiţia nu a fost finalizată în totalitate, iar lucrarea nu a fost încă recepţionată, stratul de asfalt a început să prezinte deficiente în unele zone. Mai exact, stratul de asfalt proaspăt „pus în operă” prezintă degradări majore – fisuri transversale şi longitudinale şi cedări de terasament. Circulaţia se desfăşoară cu dificultate, din cauza acestor probleme, iar nervii participanţilor la trafic sunt întinşi la maximum!”, susţin sindicaliştii într-un comunicat transmis joi.

Potrivit sursei citate, acest drum este de o importanţă majoră pentru zona Moldovei, iar modernizarea trebuie realizată conform standardelor de calitate, cu respectarea normelor în domeniu.

Drumarii susţin că nu a fost justificată schimbarea consultantului, iar reprezentanţii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) din zona Moldovei nu au supervizat activitatea firmei şi calitatea lucrărilor la care nu s-au respectat etapele tehnice şi de calitate.

„Nu se poate ca la o lucrare de asemenea anvergură, domnul Ovidiu Laicu, în calitate de reprezentant al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) în zona Moldovei, să nu supervizeze activitatea firmei şi calitatea lucrărilor la care nu s-au respectat etapele tehnice şi de calitate a materialelor. Acest drum, după execuţie, intră în exploatarea Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Iaşi.
Semnalăm faptul că nu a fost justificată schimbarea consultantului (inginer rezident Iordachi Cătălin), foarte bun specialist cu experienţa vastă, după ce acesta a făcut un referat de neconformitate. În locul său a fost numit Tudorache Petru, şef SDN Galaţi, aflat la mare distanţă de lucrare. Îi solicităm domnului Ovidiu Laicu să promoveze interesele CNAIR în teritoriu”, transmit sindicaliştii din CNAIR.

Conform proiectului, drumul care leagă Botoşani de Târgu Frumos, de circa 72 de km, trebuie lărgit, fiind necesară reabilitarea de poduri şi podeţe.

Sindicatul Drumarilor „Elie Radu” reuneşte 4.800 de membri din cei aproximativ 7.000 de salariaţi ai CNAIR.

Distribuie articolul pe:

2 comentarii

  1. Dar soseaua ocolitiare de la focsani spre iasi, cand e luata in seama pentru continuitate de acest guvern producator de comemorari si suferinte? Am vazut ca pe raza barlad, pe fonduri europene s-a construit ceva si s-a oprit ca nu mai au fonduri! Soseaua pe judetul vaslui e hopuri damburi prin localitati si soselele sunt pline cu masini de transport greu=camioane, tiruri, platforme cu masini spre r. moldova pentru vanzare, cisterne cu combustibil, dar si retur.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.

@2025 Cotidianul.ro. Toate drepturile rezervate