Modernizarea şoselei Berceni, una dintre cele mai importante artere de circulație, care asigură legătura între centrul Capitalei și zonele rezidențiale sau localitățile din partea de sud, a fost finalizată.
Lucrările au făcut parte din cel mai amplu proiect de infrastructură derulat în Sectorul 4, în ultimii 30 de ani. Partea carosabilă a fost lărgită de la două la patru benzi de circulație și au fost create peste 1.000 de noi locuri de parcare.
“Azi marcăm finalizarea lucrărilor de modernizare a Șoselei Berceni, cu o lungime de 6,5 km. Pe o lungime de 4,5 km am reuşit să lărgim de la două benzi la patru benzi suprafaţa carosabilă, reducând timpul de deplasare al şoferilor de la 45 de minute, pentru că atâta se făcea, de regulă, până la Apărătorii Patriei, la circa şapte minute” a declarat Primarul Sectorului 4, Daniel Băluță.
Modernizarea Șoselei Berceni nu a vizat doar partea carosabilă. Odată cu lucrarile de lărgire, rețeaua de iluminat public a fost extinsă până la Șoseaua de Centură, utilitățile au fost mutate în subteran, iar sistemul de canalizare a fost complet înlocuit. Totodată, a fost rezolvată și problema inundațiilor care apăreau în zonă, la fiecare ploaie torențială, după ce primăria a construit, pe o porțiune de 2 km, o rețea de preluare a apei pluviale.
Totodată, pentru fluidizarea traficului din zonă, Primăria Sectorului 4 va construi între stația Berceni, actualul capăt de linie al Magistralei 2 de metrou din București, și Șoseaua de Centură, o nouă stație de metrou supraterană. Urmare a unei investiții de aproximativ 146 de milioane de lei (fără TVA), viitoarea stație se va afla la 1.150 m de capătul actual al liniei Berceni, pe partea stângă a Șoselei Berceni, pe sensul de mers spre linia de centură a Capitalei. În viitor, aceasta va fi urmată de încă o stație, la 1.350 de metri, în imediata apropiere a liniei de centură. În zona ambelor stații vor fi amenajate parcări de tip park&ride, pentru cei care vor dori să-și lase mașinile la intrarea în oraș și să își continue drumul cu metroul.
De asemenea, în luna martie a acestui an, va începe construcția unei pasarele pietonale, care va face legătura între cartierele rezidențiale din zonă și Șoseaua Berceni.
uite cum prăpădeşte banii noştri acest primar anormal! Cum să-l imite stricăciunea de firica, împreună cu lichelele de la celelalte sectoare?!
… parca esti in Djibouti sau in Mogadishu, ce sa zici de Ferantari, Rahova si Balata Alba.O Capitala de vis Bucurestiul, noroc cu Centrul ala cat de cat aranjat (Zona Verde, ca-n Bagdad).
Hai sa fim seriosi anado tauriga; cand nu se face e rau iar cand se face iarasi e rau. Dupa dvs., cand este bine? si cum? Concret, nu vorbe/ gargara.
A propos domnule Radu Tudor de la Antena 3, ca tot aveti o obsesie cu lipsa soselelor si autostrazilor. Iata ca, in guvernarea PSD-ista s-au construit si sosele cu patru benzi. E drept ca lipsesc, deocamdata, marcajele cu vopsea alba (o alta obsesie a dvs.) dar poate o vor face PNL-istii uzurpatori, ajunsi la putere. Sau vorba lui Nicusor, astia nu vor fi in stare nici sa varuiasca ceea ce au contruit altii…
Deci, gura mica si joc de glezna draga domn jurnalist si analist politic ca, oricum, v-ati facut de kko la B.C.U. in asa-zisa campanie a lui iohanniSS.
Oribil. Bloace-lagare de concentrare-n locul unor maghernite. Cine-i autorul „conceptului ‘urbanistic'”? al „ecologiei” locurilor „plantate” cu porcarii-n loc de arbori, iarba si flori?
Tudorica este un parvenit venit in Bucuresti pe baza de relatii cu epoleti. Doar asa se explica prezenta sa de copil la o televiziune securista. Nu are nici o tangenta cu gazetaria. Cat despre alti comentatori de pripas, majoritatea nu au habar unde este soseaua Berceni.