Cum ar fi fost dacă oştenii lui Ştefan cel Mare sau Mihai Viteazul nu s-ar fi prezentat la întâlnirile cu armatele Imperiului Otoman, cum ar fi arătat România azi şi ce ar fi fost românii dacă, în anumite momente ale istoriei, s-ar fi declarat scârbiţi şi ar fi preferat ca, în loc să se implice, să rămână acasă?
Acesta este leitmotivul campaniei „Vino la vot” lansată în urmă cu cinci zile de Asociaţia Pro Democraţia.
Pînă în acest moment, în afară de mesajele de îndemn postate pe Facebook, campania constă în două videoclipuri şi două imagini trucate.
Într-un videoclip sunt doi actori care îi „joacă” pe Mihai Viteazul şi Baba Novac, iar în celălalt apar personajele Ştefan cel Mare şi un aprod. Explicaţiile oferite de „secunzii” domnitorilor sunt amuzante, în special pentru că fac o paralelă cu situaţii din zilele noastre.
Deşi beneficiază de serviciile agenţiei Leo Burnett, campania „Vino la vot” a adunat pe Facebook doar 3.140 de like-uri şi puţin peste 2.000 de share-uri.
.jpg)
.jpg)