Iarna a venit, trenurile s-au oprit!

Două trenuri au acumulat întârzieri de aproape 4 ore, vineri dimineaţă, după ce locomotiva trenului Regio care se deplasa pe ruta Târgu Jiu – Craiova s-a defectat între staţiile Cărbuneşti şi Jupâneşti.

Potrivit Poliţiei Gorj, ca urmare a unei defecţiuni la locomotivă, trenul Regio Târgu-Jiu -Craiova a avut o întârziere de 110 minute.

Defecşiunea a afectat un alt tren Regio, care circula pe ruta Craiova-Petroşani, acesta acumulând o întârziere de 120 de minute.

În trenul Regio Târgu-Jiu -Craiova erau, în momentul defecţiunii, zece călători, aceştia plecând cu alte mijloace, iar trenul a fost garat în Gara Cărbuneşti.

Traficul feroviar, întrerupt pe secţia de cale ferată 202, după ce locomotiva trenului Regio 2092 s-a defectat între staţiile Cărbuneşti şi Jupâneşti, în judeţul Gorj, a fost reluat.

 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

2 Comentarii

  1. Chiar exagerati!E fireasca schimbarea de paradigma:a venit iarna,trenurile au intrat in hibernare!Discutam la primavara..

  2. Si intr-un microbus sunt mai multi calatori in jur de 16. Cat costa bugetul o astfel de calatorie cu zece calatori, unii cu permis/gratuit ca fosti angajati altii in regim de subventionare…? In ipoteza ca salariul celor 4 persoane, mecanici si controlori ar fi minim pe economie, adica 2080 lei ar inseamna 416 lei, acea cursa Tg Jiu-Craiova costa 15,4 leix10=154 lei, daca toti au plecat din Tg Jiu si mergeau la Craiova, deci numai din salariul minim pe economie al personalului din tren fara cei din gari, fara combustibil sau energie electrica, este o pierdere de 262 de lei, cat de mari sunt pierderile pe zi la nivel national, repet in ipoteza ca personalul din CFR este platit cu minim pe economie, fara sporuri/vechime, etc.? Chiar nu intelegeti ca s-a schimbat curentul in transport. Este in mare auto si deja avioanele preiau o parte din clientii din transportul rutier, deja o tara a TGV-urilor are probleme datorita tranportului aerian…si voi pledati pt. sustinerea unui domeniu depasit.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.