Tramvaiele ASTRA sunt motiv de mândrie și pentru Emil Boc. După ce și primarul Capitalei s-a lăudat că a încheiat contractul cu Astra Vagoane Arad , acum a venit rândul edilului din Cluj Napoca.
Astfel, Emil Boc scrie pe FB.
„Cele 24 tramvaie ASTRA Imperio – fabricate în România – au ajuns la Cluj-Napoca. 20 de tramvaie sunt puse deja în circulație în orașul nostru, urmând ca celelalte să intre în circuit după perioada de probe.
La Cluj-Napoca, mobilitatea sustenabilă este unul dintre principalele obiective ale municipalității pentru tranziția verde. În acest moment 50% din flota de transport public a orașului este electrică, iar obiectivul nostru este ca până în anul 2026 întreaga flotă de transport în comun să fie verde și nepoluantă. În ultimii ani, primăria a investit constant pentru achiziționarea de tramvaie, troleibuze și autobuze electrice la cele mai înalte standarde din domeniu.
Tramvaiele Astra Imperio au următoarele caracteristici tehnice: capacitate de 300 de călători (36 locuri pe scaune) și dotări de ultimă generație, facilități pentru fotolii rulante sau cărucioare pentru copii, Wi-Fi gratuit pentru călători, sistem de supraveghere video etc. Tramvaiele sunt unidirecționale.
Prețul unitar al unui tramvai este de 7.735.000 lei fără TVA, iar valoarea totală a contractului însumează 185.640.000 lei fără TVA.(…)
Reacțiile clujenilor la postarea primarului lor nu au întârziat. În mare parte, oamenii s-au arătat încântați de faptul că tramvaiele din orașul lor sunt „Made în România“. „Bravo, Arad!“ la „Bine că ați luat românești“ sau „ Bravoo, produse fabricate în România“ sunt doar câteva dintre reacții.
Ce-i drept, tramvaiele par aproape SF, după cum arată fotografiile postate de Emil Boc.

boz gorete, cat iti trebe sa-ntelegi ca voi sunteti rusinea Europei? Pana ceva secole in urma erati spaima ei, dar mai nou sunteti bolnavul inchipuit. Nimic n-a mai ramas din alde arpad-baci sau attila, decat plâns inabusit in palme (ca pumni nu aveti) si pârâciuni pe la Inaltele Porti. Inghititi in sec si tutun. TRIANON 1920. Sau 4 august 1919, la alegere.
„tramvaiele par aproape SF, după cum arată fotografiile”?!
Bre, neică, „par aproape” S.F. PENTRU CINE NU A VĂZUT tramvaiele ce țirkulă în Temesvár de 20 de ani (e drept, erau second-hand, aduse din Jarmaniya, da’ aspectu’-i același, și funcționarea comparabilă)! …aaaa, și să nu uităm că Temesvár își lumina străzile cu corent ielektrik acum 130 dă ani, în timp ce cu 100 dă ani în urmă (pînă n-a primit kado dă la masoni bogata Transilvanie, ca s-o mulgă financiar) Bukalele balkanik erea luminățît cu opaițe, cu său dă oae dă la ekstra-ekstra-tataya makidon imigrat dă la Grămoște-Halbaniya, a’ lu’ Beeekaly…
Laudă, cu „produse fabricate în Romînia”? Nu, bre, FABRICATE LA ARAD! …acolo unde a fost fabricat și PRIMUL AUTOMOBIL, produs vre-odată pe actualul teritoriu al Rromînicăi primit kado dă Bukale dă la masoni! …e drept, pă vremea aia erea teritoriu unguresc, nu rromînesc…
https://ro.wikipedia.org/wiki/Márta
„După ce și primarul Capitalei s-a lăudat că a încheiat contractul”, vine piticu’ atomik napochizd să se laude cu ȚIRCULAȚIA TRAMVAIELOR aflate deja în funcțiune, pe linii? HAHAHA! …păi între încheierili celor două contraste e un interval de 3 anișori, bre, neică! …tu compari mere cu pere? …am uitat, la voi cresc „decît” CORCODUȘI, că nici de pruni nu știați… Da raki-u’ dă korkodușe e bun a dreacu’, aromă fructată, poate fi folosit cu brio ca deodorant, ca ăla dă „Miraj”, la „sub-brațili” voastre (că de SUBSUORI-le latinesc ardelenesc n-ați auzit, că voi este kumani șî slavi!) transpirate dă atîta munkă… balkanikă… :)))
https://en.wikipedia.org/wiki/Rak%C4%B1
Imi place naivitatea la copii,la dumneavoastră Don Filipe lasă semne de intrebare…
Cele mai frumoase tramvaie sînt Timiș 2 cu vagon. Înalte, loc destul între rîndirile de scaune, simple, ușor de întreținut.
Pacat, daca ar fi luat de la turci Boc s-ar fi captusit macar cu un comision de 10%! habar n-are sa faca afaceri! Primar e asta?
Sunt Frumoase Tramvaiele ! Parca este in Germania !