Trenurile pe ruta Gara de Nord – Aeroport Otopeni au început să circule de azi, la intervale de 40 de minute, iar problemele nu au întârziat să apară. Este vorba despre un tren care trebuia să sosească în Gara de Nord la ora 8:16, dar care a ajuns abia la 8:45.
Problemele sunt cauzate de o eroare de planificare, pentru că 16 km din traseul spre Otopeni sunt comuni cu cei ai magistralei București – Galați, pe care circulă trenurile pe distanță lungă. Din cauza acestei situații, toate trenurile vor avea întârzieri.
Noua linie de cale ferată este abia a doua inaugurată în ultimii 30 de ani în România, după cei 5km dați în folosință acum 6 ani între Golenți și podul Noua Europă de lângă Calafat.
În medie, o călătorie pănâ la aeroport ar trebui să dureze 20 de minute, spune CFR. Prețul unei călătorii este de 4 lei, iar trenurile circulă la un interval de 40 de minute.
Viteza maximă ce poate fi atinsă este de 80km/h, iar pe o porțiune scurtă, de 100km/h. Distanța toatală între Aeroportul Otopeni și Gara de Nord este de 18,9 km.
Mai bine nu publicati acest articol.Rade lumea de noi cat de ingramaditi si superficiali suntem !
Dumnezeu a dat romanilor cap, minte la ce le mai trebuie!
Cu unul ca Booode (parca asa il cheama) ministru la transporturi pare ceva normal.
Can am derulat banda privind avantaje si dezavantaje intre tren si microbuz alaturi de pret, am simtit din start ca manipularea va fi uluitoare!
Una din deosebirile dintre Canalul Dunăre Marea Neagră ( Neagra- cuvant peiorativ care suntem convinși că la inițiativa laturii LGBTIQ-ISTE a securitatii, USR va fi inlocuit cu Marea Afro Americana sau Marea Intens Bronzata ) si vestita, nemaipomenită, geniala cale ferată, care dupa ce a legat Gara de Nord de Otopeni, refuză să o mai dezlege, e aceea că pe Canal Nu s-a plimbat Zerodoctul pentru inaugurare.
Ps. Va amintesc ca si la inaugurarea cu surle, transmite si prosti trenul a avut intarzaiere, intarzaiere cauzata de densitatea prea mare de prosti pe metru pătrat. Vă reamintesc că profitând de neatenția nasului,zerodoctul si-a aruncat privirea pe geam, după care Orban si întreg cortegiul au fost dați jos din cotet ca sa i-o caute. După cum il priveste pe Orban, actualmente, e clar ca doar o mica parte din privire i-a fost recuperata si se pare si aia facturată, cu echimoze si ochiul boului in loc de glob ocular.
Am mare incredere ca viitorul guwerner peneleopandemic va fi mult mai performant, va organiza nemteste si va coordona elvetieneste: campania de vaccinare la orase si sate, cooperativizarea pe stil nou, absorbtia (sifonarea) banilor de la U.E., descoperirea apei calde si a mersului pe jos. Ca sa ajungi mai repede la aeroport … uanueitiket !
Nu mai suntem in stare de nimic, e klar!
De ce nu s-a facut un peron central, cu liniile in laterala?
Pentru trenuri e totuna daca liniile sunt in centru sau la exterior, dar oamenii ar putea avea nevoie sa treaca de pe un peron pe celalalt atunci cand se anunta ca trenul va trage la cealalta linie.
Si atunci sa vezi Marea Cursa de la peronul 1 la peronul 2 – cu bagaje, cu copii, cu batrani, cu bolnavi.
…
Episodul 2 din Marea Cursa: „Ne cerem scuze, dar trenul va sosi totusi la peronul 1”
Graba strica treaba! Intotdeauna! Trebuia si sasul sa stie.
Se circula pe o singura linie care inainte de statie se bifurca in doua.
Pai cu intarzierile astea scapi si avionul, scapi si legatura din Gara de Nord! Important e ca ai „luat trenul” pe locul unde a stat joianiss!
Ne iau de fraieri ! Auziti pretextul pentru intarzierea rusinoasa : „eroare de planificare ” . Iti sta mintea , nu este nimeni vinovat , nu raspunde nimeni ! Pai , dragilor, tara asta nu se va face bine niciodata , daca niciodata , vinovatii mici , sau mari , nu sunt pusi sa raspunda , pentru tampeniile pe care le fac ! DE CE ? Vai de mama noastra ! Asa o fi si-n alte tari ? Probabil ca nu , dar romanii nu mai au nici ,macar, obraz , ca sa le crape de rusine !