Valer Blidar și necazurile industriei

În 2010 ați produs prototipul tramvaiului Imperio, silențios și economic, în colaborare cu Fabrica Lizeanu din Capitală. De ce tramvaiul Imperio nu poate fi văzut în București?

– Printr-un contract cu RATB, am amenajat o fabrică modernă, ale cărei costuri le-am suportat noi în totalitate. Urma să punem în exploatare licența cumpărată de la compania germană Siemens și să producem tramvaie în colaborare cu Uzina de reparații URAC.

Atunci se punea problema unor disponibilizări de personal, întrucât erau 1.700 de angajați, foarte mulți raportat la necesar. Am realizat prototipul tramvaiului Imperio, care zace acolo, fiind abandonat.

Fostul primar Sorin Oprescu nu ne-a permis nici să-l scoatem în oraș, să-l vadă bucureștenii, având probabil alte interese, nu condițiile de transport ale locuitorilor. Acum nu lucrează nimeni în fabrică, ba, mai mult, după ce am investit 8 milioane euro, ni s-a făcut o plângere care să ne împiedice să producem. Deocamdată, așteptăm.

În cadrul unei întâlniri cu reprezentanți ai primăriei, le-am explicat că putem produce un tramvai modern. În martie-aprilie ei au promis că se va face un audit. Acum așteptăm rezultatele controlului, să vedem ce vom face mai departe.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.