O întrebare, un răspuns

Valer Blidar și necazurile industriei

Viteza de circulaţie a trenurilor în România este de 50 km/oră, mai puţin de jumătate din media europeană. Au fost modernizaţi mai puţin de 400 km de cale ferată, dintr-un total de 4.000 km de reţea principală. Sumele pentru reabilitarea şinelor de cale ferată sunt uriaşe. Rezultatul ar putea fi închiderea liniilor de circulaţie medie. O altă consecinţă a lipsei investițiilor se vede în întârzierile zilnice ale trenurilor. Este un domeniu în care dumneavoastră activaţi. Ce credeţi despre situaţia dezastruoasă din acest sector?

Când vorbea despre liniile principale, directorul CFR Infrastructură spunea că în 10 ani va fi gata complet Culoarul 4. Şi să mai ţii în funcţie un director care spune că o lucrare va dura 10 ani?! De 10 ani statul n-a mai achiziţionat niciun mijloc de transport feroviar. Garniturile de tren nu doar că sunt vechi, nu sunt nici întreţinute, nu li se asigură la timp mentenanţa. Norocul este că circulă cu viteză redusă, altfel  am avea mari probleme cu siguranța călătorilor.

 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

1 Comentariu

  1. Chiar acum ma aflu intr-un tren (Bucuresti-Brasov) cu linia recent modernizata. Nu e chiar rau, dar daca se viteza e tot mica inseamna ca alta e cauza – concurenta rutiera s.a.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.