În primul treimestru al acestui an vânzările Sony au crescut cu 13%, ajungând la 17 miliarde dolari, profitul producătorului japonez depășind astfel estimările analiștilor, relatează Bloomberg, potrivit B1Tv.
La acest profit au contribuit reducerea costurilor, noile smarthphone-uri lansate, dar și deprecierea yenului.
În primul trimestru al anului fiscal 2013-2014, profitul net al Sony a fost de 35 milioane dolari, față de o pierdere de 260 milioane dolari în aceeași perioadă a anului trecut.
Pentru anul fiscal 2013-2014, Sony și-a majorat cu 5,3 prognoza privind veniturile, anticipând noi efecte pozitive datorate deprecierii yenului. Totuși a redus estimările privind vânzările la televizoare și camere digitale.
În acest an, producătorul japonez va lansa consola PlayStation 4, vizând o creștere a profitabilității în contextul concurenței dure de pe piețele televizoarelor, tabletelor și smartphone-urilor.
Joi, acțiunile Sony au crescut la Tokyo cu 1,7%, iar la începutul anului s-au dublat ca valoare.
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.