Milioane de oameni din întrega lume au dat buzna în magazine. Doresc musai ceva roz! Haine, încălțăminte, acceesorii de tot felul, orice`o fi, numa` roz să fie.
Branduri de succes nu mai fac față cererii, fanii filmului Barbie sunt de neoprit. Își doresc să arate ca ea, se se îmbrace ca ea, să se încalțe ca ea! Mâncarea nu face excepție. E roz! Meniul Barbie înseamnă hamburger în sos roz, băutură și ea roz, gogoașă glazurată roz-roz. Singurii, cartofii, nu sunt roz.
Ați spune că-i cam mult? Imaginația nu are limită. ”Acum te poți odihni precum papușa Barbie”. Nu, nu e o glumă. E sloganul unei case de pompe funebre. A intuit profitul unei afaceri de succes și speculează apetența unui public isterizat de Barbie. O companie din Mexic s-a pus pe treabă (și nu e singura – n.r.) a fabricat coșciuge și a tot fabricat până a băgat toată industria modei în… deficit de culoare roz, scrie New York Post. Vai, ce ne facem!?
Un astfel de sicriu costă 2.000 de dolari și poate fi achiziționat în două variante. Stocul s-a epuizat și la cele cu sclipici auriu, și la cele cu sclipici argintiu.
O firmă de pompe funebre, Olivares, își promovează astfel produsele: ”Acest sicriu, cu o culoare roz strălucitor, reprezintă scâteia și energia acelor momente de neuitat pe care le-au trăit defuncții. Poveștile lor merită să fie amintite și sărbătorite cu multă culoare. Fie ca acest omagiu să fie o sărbătoare plină de dragoste”.
Lansat în urmă cu două săptămâni, filmul are încasări record de peste 800 de milioane de dolari.
Ciolannis arunca definitiv geaka rosie.
Trece pe roz.