Volkswagen vrea să construiască maşina populară a chinezilor

Volkswagen vrea să devină maşina poporului, dar de această dată pentru chinezi.

People’s Car Project este o platformă unde internauţii chinezi pot posta ideile lor despre cum şi-ar dori să fie maşina lor naţională, scrie Autoevolution. Campania se va desfăşura pe parcursul unui an întreg, existând şanse ca proiectul să se extindă şi pe alte pieţe.

Chinezii pot „dezvolta” Volkswagen-ul viitorului accesând platforma zaoche.cn. Mai mult, toţi utilizatorii pot interacţiona postând ideile lor care, ulterior pot fi îmbunătăţite de alţi utilizatori

Şeful departamentului de Marketing Volkswagen, Luca de Meo, spune că această platformă reprezintă cea mai inovativă metodă de comunicare în domeniul auto.

„Platforma este funcţională doar în China, cea mai mare piaţa pentru Volkswagen, dar se poate extinde şi pe alte pieţe de pe mapamond. Cu People’s Car Project, vrem să arătăm că Volkswagen construieşte nu doar pentru oameni, ci şi cu oamenii”, a spus oficialul Volkswagen.

Volkswagen şi chinezii de la FAW vor construi maşini electrice exclusiv pe piaţa din China, sub o nouă marcă – Kaili.

Nemţii nu au comunicat mai multe amănunte privind modele electrice. Volkswagen a livrat 1,51 milioane maşini în China în 2010, înregistrând o creştere de 35% faţă de anul 2009.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.