Andreea Marin îşi anunţă fanii pe blog că „are datoria morală şi responsabilitatea căpătată în timp prin încrederea pe care au investit-o în ea de a le face cunoscută sesizarea înaintată Autoritatii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor prin Casa de avocatură care o reprezintă”. În sesizarea publicată pe blog, care se întinde pe un număr mare de pagini, Andreea Marin menţionează că le-a şters numele celor din echipa Cancan TV şi al restaurantului în care lua masa săptămâna trecută pentru ca aceştia să nu-şi facă reclamă pe seama ei. Este vorba de Natalia Mateuţ, care s-a dus la masa ei şi a început s-o întrebe cum mai stă cu sănătatea, ce se mai aude cu boala ei, dar şi ce a mâncat în seara aceea şi dacă i-a luat soţului ei, Ştefan Bănică, ceva de mâncare la pachet. Andreea Marin s-a ridicat imediat, i-a dat Nataliei Mateuţ în forţă microfonul la o parte şi a părăsit restaurantul împreună cu soacra ei. Revoltată de incident, a depus apoi plângere la ANPC împotriva restaurantului.
citeste aici mai mult