Astra Vagoane – CRRC câștigă în fața lui Firea

Asocierea româno-chineză a primit din partea Primăriei București maximul de punctaj la ultima evaluare a ofertelor după decizia favorabilă a Curții de Apel București, scrie clubferoviar.ro

„Astra Vagoane – CRRC a primit 100 de puncte, respectiv maximul posibil, potrivit informațiilor deținute de către Club Feroviar. Evaluarea ofertelor, tehnică și financiară, a primit și avizul conform necondiționat din partea Agenției Naționale de Achiziții Publice.

În data de 24 iunie Curtea de Apel București a dat dreptate asocierii menționate aflată în dispută cu firma turcă Durmazlar Makine. Mai precis Curtea a respins acțiunile depuse de Primărie și Durmazlar împotriva deciziei CNSC din decembrie 2019 care dădea dreptate producătorului româno-chinez.

Firea, mai tare ca pandemia

Motivarea deciziei a fost făcută în 15 iulie, însă de abia marți a fost primit acceptul Autorității de Achiziții“, mai scrie sursa menționată.

Turcii, desemnați inițial câștigători

La începutul lunii decembrie, decizia de atribuire de la licitația pentru tramvaie organizată de Primăria Capitalei, prin care turcii de la Durmazlar au fost desemnați câștigători, a fost anulată de CNSC.

”În temeiul art. 26 alin. (2) și (5) din Legea nr. 101/2016, pentru considerentele evocate în motivarea prezentei, admite, în parte, contestația formulată de Astra Vagoane Călători SA, în contradictoriu cu Municipiul București, și anulează adresele de comunicare a rezultatului procedurii de atribuire nr. 3307/04.11.209 și 3308/04.11.2019 și raportul procedurii de atribuire nr. 3297/04.11.2019”, se arăta în Decizia CNCS obținută de Club Feroviar.

Firea a dat-o în gard cu tramvaiul turcesc

De asemenea, CNSC a obligat Primăria Capitalei la plata sumei de 35.000 de lei către Astra Vagoane Călători SA, reprezentând cheltuielile cu avocații.

Articolul integral poate fi citit pe clubferoviar.ro

Recomanda 5
Author

9 Comentarii

  1. va face mahalagioaica puscarie? Ce spun cele 7 Servicii ale Romaniei, a fost pe bune??
    Tara frumoasa, pacat…

  2. Astra si Siemens or lucrat la trenurile sageata asbastra. Astra o fost subcontractorul, adica ala care ducea greul constructiei dupa planurile nemtilor.
    Apoi or cumparat licenta de la siemens pentru garniturile de metrou. Astea is vandute in america latina, ca Blidaru ii doar pe munca lui.
    Material rulant bun or mai face la noi si cei de la Reloc, doar ca nu tramvaie.
    URAC face tramvaie, dar cam la 2/3 din dimensiunea ceruta de muza de la primarie. adica femeia o vrut ceva mai in stil de „metrou” de 36m, iar URAC fac de 25-28m maxim

  3. Parca Astra era asociata cu Siemens, nu cu chinezi. De-aia o sustinea toata lumea. Ce-mi sunt turcismele, ce-mi sunt chinezariile.

  4. as fi preferat URAC-ul sa le faca, dar baietii or fost cinstiti spunand ca nu prea pot face tramvaie asa de mari. celelalte ale lor is parfum.
    no hai sa vedem ce poate Blidaru de la astra. el o facut sagetile albastre cu nemtii de la siemens, iar alea nu-s rele deloc.
    ar fi trebuit si la metrou sa poata vinde, dar il lua kukuveaua mov imediat la ordin din afara. mai toti din tara l-or ocolit. de vagoane noi CFR, amu nici nu ma mai stresez.

    pacat ca facem numa’ asamblare. motoare, boghie, electronica avansata … astea-s toate de import ca noi am investit in daramat fabrici privatizate si construit de mall-uri si cutii de chibrite ce-or lua foc la prima scanteie.

  5. Toti romanii cu capul la ei stiu cum se judeca in Romania. Secu este peste tot, mai ales cand este vorba de afacerile lor. Doar nu crezi ca baiatul cu tramvaiele este aparut de pe sant?

  6. China groaznic. Chinezii care-și îndeamnă pupulația ca pe lângă confucianism să învețe și iudeo-creștinism? Așteptăm intervenția fermă, ca pemtru generatoarele 3 și 4 de la Cernavodă, a ambasadei SUA prin excelența sa domnul ambasador Adrian Zuckerman urmată de solicitarea doamnei Firea pentru proces în anulare. Apare repede pe posturi de TV domnul Gusti Zegrean zis și Hocus-pocus-Eratus, cu soluția de anulare și firma din Turcia domnului Erdogan este în bani. Cu turcii e voie, fapul a retransformat din muzeu catedrala Sfânta Sofia, mai veche pentru creștinism cu 1000 de ani decât catedrala Sfântul Petru din Roma și la fel de măreața ca aceasta, în moschee nefiind un impediment ca să luâm de la iei pentru București tramvaie pe care le fac prima ooară ca să pe testeze pe bucureșteni. Ca la matrou unde nu au încaput vagoanele și trebuit spart betonul, tramvaiele turceși vor fi pentru alt ecartament și doamna Firea va largi liniile pe care eceste circulă.

  7. Firea trebuie sa taca malc si sa lase firma aradeana( in combinatii cu altii) sa produca si sa livreze tramvaiul!

  8. Cum, nu i-a iesit pasienta Erdogancai de Bacau? Nu va culcati pe-o ureche! Nu ea a adus rablele turcesti care impanzesc Bucurestiul? Nu ea este pe primul loc in sondajele PSD pentru o noua risipa de bani, creiere si talente in Capitala? Ce inseamna Aradul pe langa Curtea Otomana? Poate sa-i umple poala cu argintii celor ce au imbacsit vocabularul romanesc cu cuvintele nemuritoare, din pacate: bacsis, ciubuc, etc, etc? Un salut tutuuror si fiti cu ochii pe ea! Nu se da batuta cu una cu doua si te suceste usor cu molcoma vorba moldoveneasca. Vorba PSD-ului reciclat: ”E omul potrivit la locul potrivit”. Fiti asadar vigilenti!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.