Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Comentariile sunt închise.
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.
S-a lungit executia si se lungeste cu un motiv intemeiat. Este autostrada unde probabil s-au manarit cei mai multi bani. Stiu baietii cei destepti ai lui Astalos. Unul din ei este in fotografie. Aceasta autostrada a fost cea mai mare inginerie securista postdecembrista. Cu banii aia se umplea inca de acum 15 ani sudul tarii cu autostrazi.
Mai dați-o dracului cu autostrada Transilvania că Cluj Napoca și Târgu Mureș sunt legate de Ungaria prin autostrada Sebeș-Arad. Noroc că nu suntem în Schengen că după benzinării e autostrada MOL, nu știi că ai trecut în România! Nu-i destul? Trebuie și autostrada Cluj Oradea să lege statuia lui Matyas de statuia lui Ladislau? Autostrada Muntenia Moldova și Moldova Transilvania precum și autostrada Craiova București și Craiova Lugoj nu doare? Reluați domnule ministru Grindeanu proiectul abandonat când era aproape gata al Căii ferate București Transilvania pe Valea Oltului , fiindcă pe valea Topologului mai sunt viaductele până la cer. Când ai traseu în care nu urci 1000 de metrii sau trebuie zeci de tunele de ce ambiția pentru București Ardeal prin Brașov? Pentru câteva zile de schi când țipăm cu e încălzirea globală?
Daca Adrian Nastase ar fi fost presedinte altaaaaa..ar fi fost soarta Roamniei. Astazi eram departe. Dar deh Romania nu are voie sa creasca „mai mult decat trebuie”. Mai precis „mai mult decat ii trebuie partenerului…( P.S. Se semnase si autostrada Ploiesti-Brasov cu firma franceza Da Vinci. Urma sa se realizeze in 4 ani.)
A nu se uita ca Basescu a anulat contractul si a facut altul cu preturi de peste 3-4 ori mai mari.
Nastase negociase, in 2004, 415 kilometrii de autostrada la 2,2 miliarde de dolari si trebuia sa fie gata in 2011. Boagiu si ciuma portocalie(PD-L) au adus costurile la 2,52 miliarde dolari pentru doar 116 kilometri de autostrada…