
Bank of America, cea mai mare bancă americană după active, a încheiat o înţelegere de 410 milioane de dolari pentru a evita procese cu numeroşi clienţi care acuză instituţia de credit că a perceput comisioane excesive de overdraft prin „practici înşelătoare”, transmite Bloomberg.
Procesele comune din SUA privind overdraftul au fost unificate în 2009 într-o instanţă federală din Miami, clienţii acuzând 12 bănci de încălcarea contractului, înşelăciune şi camătă (dobânzi exagerate). Printre instituţiile acuzate se numără Citigroup, JPMorgan Chase şi Wells Fargo.
Un client din Miami a descris, în plângerea împotriva Bank of America, că a deschis un cont în anul 2000 după ce a văzut spoturi publicitare. El susţine că banca l-a făcut să creadă că are mai mulţi bani în cont decât avea în realitate, şi că instituţia de credit i-a debitat banii astfel încât să perceapă comisioane de overdraft cât mai ridicate.
Fii primul care comentează
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.