Capitala are tramvaie noi!

Primele 15 tramvaie Imperio vor circula, începând de sâmbătă, pe linia 41, anunță beneficiarul, Societatea de Transport București.
Imediat după intrarea în Depoul Alexandria a tramvaiului cap de serie, Societatea de Transport București STB SA a instruit 91 de manipulanți care vor conduce acest nou model de tramvai. De asemenea, urmare a sosirii noilor tramvaie, STB SA va pune pe linia 41 doar tramvaie cu accesibilitate sporită.
Ca măsură de prevenire a actelor de vandalismn și pentru a încuraja plata călătoriei, fiecare tramvai va avea controlor dedicat, responsabil pe partea de informare și de monitorizare a activităților pe parcursul întregii zile.
Odată cu venirea acestor tramvaie, oferim publicului călător condiții mai bune de deplasare, care să-i determine să utilizeze din ce în ce mai mult transportul public. Ca orice nouă investiție, aceasta trebuie păstrată, ea fiind un bun al tuturor utilizatorilor. Pe lângă îmbunătățirea confortului și a calității serviciului de transport, noile tramvaie contribuie la eficientizarea STB SA, ceea ce duce la posibilitatea a noi investiții benefice călătorilor ”, a declarat Adrian Criț, Director General STB SA.
Achiziția celor 100 de tramvaie noi aduce o serie de avantaje și premiere, atât pentru STB SA, cât și pentru călători printre care:
✅ Tramvaiele au noua generație de validatoare la fiecare ușă pentru plata călătoriei atât cu cardul bancar, cât și cu dispozitive smart NFC
✅ Tramvaiele au sistem de aer condiționat și încălzire HVAC ce va permite reglarea automată a temperaturii, fără a mai fi necesară deschiderea geamurilor exterioare în niciun sezon
✅ Tramvaiele sunt echipate cu prize USB pentru alimentarea dispozitivelor mobile și vin cu sisteme de informare audio-video vizibile din orice loc al salonului, inclusiv Wi-Fi gratuit
✅ Creșterea accesibilității datorată podelei total coborâte și a celor 5 uși duble de acces
✅ Creșterea capacității de transport fără a fi necesară creșterea parcului circulant
Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 5
Author

9 Comentarii

  1. Degeaba, infrastructura lasă de dorit!…. cu o floare nu se face primăvara..

  2. Dupa culorile (folosite ostentativ de unguri cu orice prilej) tramvaielor zici ca esti in Budapesta. Dar Nicusor le-a vrut feshtite asa! A vrut sa le dea peste bot bucurestenilor care nu l-au votat.

  3. cu scaune fatza-in-fatza-pentru-pitici?
    (da:
    sint unele prin Bucuresti:
    daca stai fie te imbarligi cu ala din fatza
    fie iei sida+blenoragie de la aia din fatza)

  4. Cica avantaje si premiere!!! Ar fi fost culmea daca aceste tramvaie nu ar fi beneficiat de niste chestii elementare care echipeaza tramvaiele din Europa de zeci de ani. De ce nu ni se spune ca sunt dotate cu niste noutati la zi care urmeaza a fi introduse si in Europa? Bucurestenii sunt umblati, nu-i mai sperii cu astfel de ‘premiere’.

  5. incep postacii mahalagioaicei, vrem de la Stambul, vrem cu vaporasul pe Bosfor!

  6. palma data bucurestenilor bagandu-le pe gat tramvaie facute in Ardeal cu nume care aduce aminte de imperiul Austro-Ungar. Vin la tanc acum dupa votul dat cu mare prietenie de Austria. La Bucuresti se faceau tramvaie de zeci de ani si se puteau asambla si acolo niste kituri dar nu mai e voie acum, ca de.

  7. Sigur fiind de la Arad și tocmai am luat refuz pe Schengen de la Austria tramvaiul se numește Imperio. Mai trebuie depoul Belvedere. Dacă era tramvaiul filo turcei Firuța tramvaiul se numea Sublima, și depoul Poartă. Ca la Proști.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.