Cât îi costă pe bucureșteni 3,3 km de pistă pentru biciclete

Primăria Municipiului București a atribuit contractul pentru execuția a 3,3 km de pistă pentru biciclete pe traseul Piața Presei Libere – Bd. Kiseleff – Bd. Constantin Prezan, contract în valoare de 3,9 milioane lei, fără TVA.

Contractul de execuţie a fost atribuit direct, în baza normei interne numărul 130/2018, lucrările urmând să fie realizate de Trustul de Clădiri Metropolitane București. Conform contractului, TCMB va executa lucrări de construcții de piste de biciclete, trasare marcaje rutiere, instalare indicatoare și semnalizatoare rutiere.

Acesta este Tronsonul 2 din Traseul 1 al obiectivului de investiții ”Implementarea unui sistem de transport cu bicicleta în zona centrală a Municipiului București”.

„Primăria Capitalei a atribuit contractul pentru execuția a 3,3 kilometri de pistă de bicicletă. Noua pistă va fi construită în sectorul 1, pe traseul Piața Presei – Bulevardul Kiseleff – Bulevardul Constantin Prezan. Lucrările vor începe în zilele următoare, urmând să dureze două luni. Viitoarea pistă pentru biciclete face parte din Traseul 1 al unui proiect care are patru trasee, cu o lungime totală de 48,25 de kilometri, din care municipalitatea a construit până acum o treime”, a declarat primarul general Nicuşor Dan.

Valoarea contractului este de 3.944.323,50 lei fără TVA, finanţarea fiind asigurată prin Fondul Naţional de Mediu, gestionat de Ministerul Mediului.

Din proiect, Primăria Capitalei a executat până în prezent 16,15 km piste biciclete, respectiv Tronsonul 1 din Traseul 1, cu o lungime de 6 km, între Piața Victoriei – B.dul Aviatorilor – B.dul Beijing – Str.Nicolae Caramfil – Șos.Pipera, precum și Traseul 3, cu o lungime de 10,15 km lungime, între Calea Victoriei – B.dul Regina Elisabeta – B.dul Națiunile Unite – Splaiul Independenței.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

5 Comentarii

  1. Ce pierderi de vreme cu Autostrăzi când avem așa un Proiect: Tronsonul 1 din Traseul 1, cu o lungime de 6 km, între Piața Victoriei – B.dul Aviatorilor – B.dul Beijing – Str.Nicolae Caramfil – Șos.Pipera, precum și Traseul 3, cu o lungime de 10,15 km lungime, între Calea Victoriei – B.dul Regina Elisabeta – B.dul Națiunile Unite – Splaiul Independenței. …de-ar fi să nu am apă la chiuvetă, Lasați-mă să merg pe bicicletă.

  2. Să-i coste, dă-i dreku’ dă proști.
    Efectiv, n-au noțiunea banului.
    Adică are oricum prea mulți (bani), și și ăia tot de furat, doar îi mai rotește între ei..
    Mai are rost cifrele?

  3. 6 luni de iarna pentru cativa speriati pe biciclete ! Nu parcari, nu tuns copacii, nu reparat de gropi, apa calda nu-i nevoie, ca era rece si la fantana, iar cu bicicleta umblau pe ulita !

  4. 250 euro pe metru liniar!
    Ce te mira când Negoiță construiește parcare cu 1600€/mp
    Probabil 150euro pe metru pătrat pe pista.
    Mocheta e inclusa in preț?

  5. circul fara probleme in tot bucurestiul indiferent daca sint sau nu piste specializate. problema, singura problema, care blocheaza folosirea intensiva cu scop utilitar a bicicletelor nu este lipsa pistelor. problema principala este legata siguranta locurilor de parcare ale bicicletelor. bicicletele sint vizate de hotii de biciclete si din cauza asta eu personal nu folosesc bicicleta decit pentru agrement si nu cu scop utilitar. mi-au fost furate 3 biciclete, toate asigurate cu lanturi si cable si nu veau sa spun mai mult. cred ca e risipa de bani aceste piste cu semafoare cu tot. ca de obicei de un timp incoace, gasim solutii si pe urma cautam (inventam) o problema la care sa se potrivesca solutia….

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.