Vocea României a fost cea mai vizionată emisiune de divertisment a lunii octombrie. Producția marca Pro TV a avut o medie de 1,2 milioane de telespectatori pe minut, la nivel urban, scrie paginademedia.ro.
Al doilea clasat a fost show-ul X Factor de la Antena 1, cu o medie de 876.000 de privitori pe minut.
Acces Direct (Atena 1) a avut audiențe mai bune decât principalul său competitor, Happy Hour (Pro TV). Emisiunea-tabloid a Simonei Gherghe a avut 555.000 de telespectatori, în medie pe minut, în timp ce Măruță a avut 531.000 de privitori din mediul urban.
Noua emisiune de seară a lui Mădălin Ionescu, Wow Biz, de la Kanal D, a avut în cele 11 ediții din octombrie o medie de 281.000 de persoane din mediul urban, iar Un show păcătos de la Antena 1, a avut 308.000 telespectatori, și a înregistrat cifre peste Cancan TV, care a avut o medie de 177.000 de privitori.
Emisiunea Dansez pentru tine, care a avut o singură ediție în octombrie, a avut puțin peste un milion de telespectatori, la nivel urban.
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.