Cazul tramvaielor turcești: Tăriceanu îi arată dovada lui Firea!

Liderul ALDE Călin Popescu Tăriceanu continuă criticile la adresa Gabrielei Firea pe tema achiziției tramvaielor turcești, aducând noi argumente. Tăriceanu a prezentat pe pagina sa de Facebook o listă cu membrii Comisiei de evaluare care arată câți au semnat.

„Doamna Primar General spune că mă înșel în privința licitației pentru tramvaie. Oare se înșeală și mai mult de jumătate din membrii Comisiei de evaluare?”, întreabă Tăriceanu, trimițând și către dezvăluiri făcute de ziarul Libertatea: https://www.libertatea.ro/…/ce-a-facut-primaria-capitalei-c…

Într-un mesaj anterior,  Tăriceanu a transmis că nu crede în coincidențe, referindu-se la faptul că „în doar 2 ani două firme turcești au luat cele mai mari contracte de achiziții autobuze și tramvaie pentru București, în condițiile în care firme românești produc aceleași autovehicule în țară, de aceeași calitate și cu forță de muncă autohtonă”.

Liderul ALDE a opinat că nu e încă târziu ca o bună parte din cei 176 milioane de euro care vor fi plătiți pentru tramvaie să se întoarcă în economia românească (detalii aici)

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1
Ioana Radu 8519 Articole
Author

17 Comentarii

  1. Tradiceanu,campionul luptei anti coruptie impotriva turcitei Firea Sarmancur,cine ar fi crezut!El,care avea dosare de coruptie mai multe decat paduchii in cap?:)))
    Oricum, Tariceanu e „specializat” vorba completului de judecata specializat in fapte de coruptie.nu vorbeste aiurea…
    Ma intreb cand intra DNA pe fir,zilele astea cand e cald parandaratul sau abia peste 5-6 ani??/

  2. Cum se face oare de castiga numai firme din Turcia, ca sa nu mai vorbim despre partenariatul pentru autostrada Bucuresti-Brasov. Totusi cam multe ………….

  3. Turcia va dori mereu sa fie Imperiul Otoman. Coruptia aici s-a rafinat in forme multiple. Este de neinteles de ce noi nu sprijinim economia noastra si pe urma ne vaitam ca pleaca romanii sa munceasca in alte tari. La noi daca facem 100 de tramvaie pe an in 3 ani schimbam tot parcul.Se mai poate face si prin cumparare de licente dar sa le fabricam tot in Ro.

  4. Toti ne dorim ca in Romania noastra sa conteze valorile si nu pilele si relatiile, fara coruptie si ca smecherii sa nu faca cariera im timp ce oamenii ce muncesc cinstit si isi vad de treburile lor ramin la urma listei si sunt catalogati ca prosti, de smecherii si alesii neamului. Ce priveste metoda „sunt impotriva coruptiei si ma iau la trinta cu ia”, din pacate ii mentine pe EI, si a mentinut pe multi dintre EI in politica tarii sau la cirma tarii. Basescu a facut doua mandate la Cotroceni si a fost si ministrul trasportului si primarul capitalei, Koevesi a facut cariera, samd. Ce conteaza ca sunt ipocriti si ca asa isi fac rotatia de cadre la ciolan. In Romania faurita de ei, in care manipularea prin propaganda functioneaza asa de bine, pot prosti mai departe populatia fara sa dea socoteala daca mint sau nu.

  5. Tariceanu spera sa candideze la Primaria Capitalei? Cand un PM a vrut relatii economice Romania-China s-a opus UE. Cand unii au vrut sa cumpere F16 au fost alte discutii si tot ce unii vor sa cumpere se creaza suspiciuni. Poate nemultumitii ne spun de la cine avem voie sa cumparam si de la cine nu. Este economie de Piata sau …? iar Pt „O parere”…ar fi minunat ca orice achizitie sa fie produsa in Romania. Avem linie de fabricatie/capacitate? Ce-a fi ca si beneficiarii straini de produse romanesti sa ceara sa si le fabrice, iar noi sa le dam doar materia prima? Clujul a ales o firma romaneasca sau una straina si atunci erau discutii? De ce cumparam avioane civile si nu le producem, doar avem o fabricuta prin. jud. Brasov?

    • Se face din cal magar. Daca nu a putut presedinte e bine si primar. Nu are nici o sansa in fata bucurestenilor care nu mai dau doi lei pe el. Il impinge Plagiatorul din spate.

  6. Inainte romanii se duceau cu pesches la „Poarta” ; acum vin turcii cu peschesuri ! Numai ca oricum ai da-o ,tot romanii pierd . Acum , iata , turcii sunt cei mai tari in tramvaie (sic!) , cele de la Astra nu sunt pe gustul Primarului General si al trupei ei de aplaudaci ! D-na Firea face eforturi deosebite sa-si piarda scaunul. V-a reusi ! Bucurestenii tac , dar vor vorbi la vot !

  7. Cat castigi per comentariu, comentacule? vad ca nu este articol sa nu-ti dai cu parerea de expert!

  8. Femeia asta este jalnica și asta ne costa pi toți. Este tare în clanta, dar nu numai atât. Întotdeauna este tafnoasa si sare de cur, din te miri ce. Competente… canci, adică înțelege numai, ca un primar trebuie sa dea pomeni, sa facă balciuri și sa risipească banii pe proiecte fanteziste. Asa ca intreb, când sunt alegerile sa scăpăm de tuta asta isterica?!!.

  9. Este ABSURD sa primesti bani nerambulsabili de la UE si sa-i folosesti pentru achizitii de mijloace de transport in comun de la firme din afara UE. Asta cu atat mai mult cu cat astfel de mijloace se produc si de firme de prestigiu din Romania. O astfel de actiune este de neacceptat, chiar daca se aduc diverse argumente! Termenul de livrare nu este un argument principal. Este mai important sa cumperi din tara si sa-ti asiguri, in conditii mai bune, perioada foarte lunga de exploatare.

  10. Draga Tari te rog sa faci o sesizare la DNA,căci prea miroase a ,a…a bani. In niciun caz a lei. A euro sau a dolari? Cum să miroase? Nu au fost dați cu Șpagonil? Nu știu.

  11. Un penelist obosit dornic de politica sterila.

    Electroputere Craiova se inchide zilele astea dupa o privatizare de mare succes in 2007 cu arabia saudita.
    Cine dracu’ sa mai faca bre tramvaie ?

    • Ăla care face tramvaie, Astra Arad. Că mămițica ta nu face tramvaie, ci doar parapante.

    • Aia la Arad fac tramvaie la nivelul anilor ’80. Sa nu exageram!

  12. Revin la problema adjudecarii, prin licitatie, a unor echipamente cu durata lunga de exploatare si pentru care se vor face cheltuieli importante pe durata vietii. In aceste situatii modul in care se redacteaza Caietul de sarcini si criteriile de calificare sunt foarte importante. Un primar trebuie sa aiba in Directia de specialitate persoane competente si directori capabili sa asigure documente care sa fie potrivite actiunii si evolutiei viitoare a utilizarii echipamentului. Nu intotdeauna „pretul”, sau termenul de livrare sunt cele mai potrivite criterii. Si sa nu uitam si de „patriotismul local”! Intotdeauna cand facem Caiete de sarcini pentru a achizitiona ceva de valoare trebuie sa ne gandim si la posibilitatea de a contribui si la dezvoltarea economiei noastre. Cum vrem sa castigam piete externe daca nu stimulam si productia locala? Cum incercam sa reducem dezechilibrul balantei externe? Cum contribuim la intarirea LEULUI, in fata altor valute? Preferand importul – NU!

  13. Mai Smarandache caii vin de la Craiova.Caruta ta de la Arad are nevoie de cai.Sau te apuci de impins la vagoane dupa ce le achizurionezi de la Arad.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.