Clienții nemultumiți organizează noi acțiuni împotriva băncilor Volksbank, BCR, Raiffeisen

Grupurile reunite ale clienților nemulțumiți numără peste 5.000 de oameni, după ce în urmă cu circa 10 zile, numărul lor nu trecea de 2000. Urmează o săptămână dificilă pentru reprezentanții câtorva bănci locale (Volksbank, BCR, Bancpost, Raiffeisen Bank s.a.) în care aceștia vor trebui să facă față unui alt val de nemulțumiri venite dinspre clienții bancari care se simt „înșelați” în continuare de instituțiile de credit.

Clienții nemultumiți organizează noi acțiuni împotriva băncilor Volksbank, BCR, Raiffeisen

Grupurile reunite ale clienților nemulțumiți numără peste 5.000 de oameni, după ce în urmă cu circa 10 zile, numărul lor nu trecea de 2000. Urmează o săptămână dificilă pentru reprezentanții câtorva bănci locale (Volksbank, BCR, Bancpost, Raiffeisen Bank s.a.) în care aceștia vor trebui să facă față unui alt val de nemulțumiri venite dinspre clienții bancari care se simt „înșelați” în continuare de instituțiile de credit.

Grupurile reunite ale clienților nemulțumiți numără peste 5.000 de oameni, după ce în urmă cu circa 10 zile, numărul lor nu trecea de 2000. Urmează o săptămână dificilă pentru reprezentanții câtorva bănci locale (Volksbank, BCR, Bancpost, Raiffeisen Bank s.a.) în care aceștia vor trebui să facă față unui alt val de nemulțumiri venite dinspre clienții bancari care se simt „înșelați” în continuare de instituțiile de credit.

„Lipsa de implicare a BNR în raport cu practicile Volksbank îi revoltă pe toți membrii grupului, care nu acceptă faptul că Banca Centrală nu intervine acolo unde instanțele s-au pronunțat deja privind abuzurile unei bănci din România și cum e posibil ca pe o speță deja tranșată în instanță să trebuiască să dai banca comercială în judecată pentru a-ți recâștiga drepturile și demnitatea de client”, spun reprezentanții clienților, anunță HotNews. Potrivit acestora, campania publicitară din presă prin care Volksbank anunță că implementează OUG50/2010 și îi roagă pe clienți să meargă să semneze actele adiționale – cu clauze definite într-o proprie interpretare – este privită ca o nouă încercare a băncii de a modifica unele clauze, și de aceasta dată în avantajul băncii.

O alta instituție luată în „vizorul” clienților este BCR. Clienții, organizați tot prin intermediul Internetului, au pus la punct o strategie similară celei utilizate în cazul Volksbank, urmând ca probabil, cele două grupuri să își armonizeze interesele comune și să acționeze în viitor alături de membrii grupului Volksbank. Pentru a nu permite „infiltrări” în grup, organizatorii solicită noilor membri înscriși o copie după contractul de credit pe care îl au cu BCR și alta după buletin. Abia în urma acestui demers cei nou veniți vor primi informații despre pașii următori.

Nici clienții nemultumiți ai Raiffeisen Bank nu vor să lase ca lucrurile să fie tranșate de oficialii instituției de credit. Luni la ora 13 se vor întâlni cu reprezentanții unei case de avocatură pe care îi contactaseră încă de acum o săptămână și vor demara primii pași pentru intentarea procesului împotriva băncii. Pe pagina lor de forum sunt schimbate opinii, rspunsuri ale oficialilor Raiffeisen la sesizarile clienților, puncte de vedere transmise în timp de bancă, mai scrie HotNews.

Distribuie articolul pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.