Cum arată trenul de lux proiectat de designerul Ferrari

Societatea japoneză JR East a publicat primele schiţe ale unui un viitor tren de lux, care rivalizează cu cele mai luxuase atomobile si hoteluri deopotrivă. Compania japoneză a reuşit să-l coopteze în proiect pe designerul Ferrari Ken Okuyama, cel care a conceput ultimul model al scuderiei – Ferrari Enzo. Okuyama a mai lucrat şi pentru General Motors şi Porsche. Potrivit designerului, noul tren ar trebui să ofere pasagerilor “senzaţia curgerii timpului şi spaţiului”.

Costul estimat al proiectului este de circa 50 de milioane de dolari. Trenul va avea zece vagoane, va lua la bord doar 34 de pasageri. Vagoanele au două mari punţi de observaţie, una dintre ele fiind amplasată chiar în partea frontală a primului vagon. Apartamentele sunt dotate cu toaletă şi duş proprii. Trenul va putea fi propulsat atat electric, cât şi diesel

Se preconizează că proiectul va fi finalizat în 2017, iar până acum compania japoneză nu a stabilit un preţ pentru o călătorie. Compania japoneză a mai lansat un tren de lux în 2013, numit Seven Stars, iar preţul unei călătorii de două nopţi este de 1.765 de dolari.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Constantin Dutu 1806 Articole
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.