Compania Facebook a început testarea în SUA a unui buton care, integrat pe site, le va permite utilizatorilor să cumpere produse promovate de anunțurile publicitare, scrie Mashable, conform b1TV.
Într-un mesaj publicat pe site-ul său, Facebook laudă noua funcţie, pe care o descrie ca pe „un nou mijloc de a ajuta companiile să îşi crească vânzările”.
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.