(FOTO) Haos la metrou

Noi probleme la metroul din București. Sute de călători erau blocați miercuri dimineață într-o aglomerație infernală  pe Magistrala 2.

Ce zice Metrorex

„Astăzi, în intervalul orar 7:50 – 8:50 , pe Magistrala 2  (Berceni-Pipera) trenurile de metrou au circulat cu întârzire de aproximativ 8 minute fața de graficul de 3 minute.

Întârzierea a intervenit urmare a dereglării unui sistem electric al liniei, coroborat și cu retragerea unui tren din  circulație. Din aceste motive, pe această magistrală se circulă cu viteză redusă, în condiții optime de siguranță.

Având în vedere că intervalul de 7:50 – 8:50 este un interval de vârf, s-a produs aglomerație în stațiile de metrou.

Călătorii au fost permanent informați prin sistemul de sonorizare din trenuri și din stații”, a transmis compania printr-un comunicat.

 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

5 Comentarii

  1. … vreo 71,50 km de linii si nu-s in stare sa se ocupe de ele, dar au pretentii sa fie platiti ca si pilotii de vanatoare.Metroul Bucuresti e un fel de CFR Calatori putin mai „breaz”.

  2. Este a 2 a oara in aceasta saptamana – si luni 20 a fost la fel in acelasi interval! Problema este ca in statiile de metrou cei ce ar trebui sa isi asume responsabilitatea si sa anunte, cel putin, calatorii ca intervalul de asteptare este de 3-4 ori mai lung, pentru ca acestia sa poata lua decizii alternative, mint sau nu spun nimic, ca de exemplu :” urmatorul tren va sosi in statie in 2 minute” sau „urmatorul tren este in asteptare pentru a intra in statie”, dupa care urmatorul tren vine la 10-11 minute! La fel se intampla si seara in sens invers!
    ESTE NECESARA CEL PUTIN O DEMISIE/DEMITERE DIN FRUNTEA METROREX!!!!
    Va spun din experienta ca oamenii in statii si in garnituri sunt din ce in ce mai nervosi si mai putin deschisi si flexibili sa accwepte in continuare minciunile si incompetenta celor care conduc acest sistem de transport!

  3. În Bucureşti, călătoria cu orice mijloc de transport este insuportabilă. Situaţia seamănă tot mai mult cu aceea dinainte de 1990.

  4. … inainte de 1989 traficul era la un nivel infinit mai mic decat acum.Faptul ca in acei ani lumea se inghesuia in mijloacele de transport in comun este vina exclusiva a PCR, care intentionat nu suplimenta mijloacele de transport in comun, pentru a creea acea situatie de apasare, injosire si bataie de joc fata de oameni, pentru a nu-i lasa sa iasa de sub impresia ca sunt o turma de vite, de aceea ii inghesuiau ca pe vite in tramvaie, trolee si autobuze.Iata ca dupa 30 de ani, comportamentul nostru inca are reminiscente de turma.Este tris, dar asta este situatia.O zi frumoasa!

  5. In aceasta seara,o familie de tineri,cu un sugar de aproape 5 luni,si o fetita de vreo 4 ani,nu au
    putut cobori din tren,din cauza usii care nu s-a deschis.Au trebuit sa mearga la urmatoarea statie.
    Care o fi fost cauza ?Oricum,erau aproape orele 20,si cu 2 copii mici,din care unul in brate,a fost sigur greu sa se intoarca pe jos acasa.La cit intirzie trenurile la noi,chiar daca multi calatori
    s-ar fi suparat,n-ar fi fost nedrept sa-i duca pe copii in statia unde trebuiau sa coboare.Chiar mai
    mult.Din cauza multor situatii,Domnului Ministru nu-i place cu trenul.Dar nu-i suficient ca nu-i
    place,ar trebui sa lupte cu curaj sa schimbe fata transporturilor.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.