Grindeanu pune picioru` în prag. ”Așa nu”, antreprenorule!

Sorin Grindeanu este nemulțumit de  constructorul italian de pe șantierul drumului de legătură dintre A1 și DN69 (zona Sânandrei). Ministrul Transporturilor a anunțat rezilierea contractului.

Cu o valoare de 383,84 milioane de lei, fără TVA, lucrările trebuie finalizate în 12 luni de la semnarea contractului. Sursa de finanțare pentru cei aproximativ 25 de km ai Variantei Ocolitoare Timişoara Sud este Programul Transport (PT 2021–2027)”, a transmis ministrul Transporturilor pe Facebook.

Grindeanu a vizitat mai multe șantiere. Referitor  la șantierul Variantei Ocolitoare Timișoara Sud și la cel al drumului de legătură A1- DN6 a făcut referiri într-o postare pe Facebook, unde s-a arătat nemulțumit.

Întrebat de Agerpres în cât timp după rezilierea contractului va fi stabilit un nou constructor, ministrul Sorin Grindeanu a precizat că va dura aproximativ şase luni.

„După mai puțin de 2 luni de la semnarea contractului pentru finalizarea lucrărilor, la VO Timișoara Sud constructorul român este foarte bine mobilizat. Sper că vom avea o surpriză plăcută pentru acest proiect care deja a suferit nenumărate întârzieri și blocaje ce au condus inevitabil la rezilierea contractului anterior.

”(…) nu pot să afirm același lucru despre constructorul italian de pe șantierul drumului de legătură dintre A1 și DN69 (zona Sânandrei). Motiv pentru care am decis astăzi rezilierea contractului! Am constatat că mobilizarea constructorului este foarte slabă: progresul fizic realizat în anul 2023 este de doar 4%! Aș vrea ca această reziliere să fie considerată un exemplu de ”Așa nu!” în relația dintre antreprenori și statul român!”.

 

Recomanda 5

5 Comentarii

  1. Mafiotul asta se ocupa numai de drumurile de la el din Timis. La ordinul mafiotilor zonali romani si sarbi se opinteste sa faca o autostrada de la Timisoara la Belgrad. Asta sa fie prioritatea Romaniei?

  2. uiti ca strazile sunt jegoase ptr ca te-ai obisnuit cu rahatul sub nas,de cand te-ai nascut.
    nu e doar ptr Grindeanu ci ptr toti!

  3. De fapt nu este asta la prima reziliere si in parcursul anilor din urma sa procedat la fel.Mai complicat este ca cei care au preluat lucrarile ,au facut la fel si cu joaca asta de-a rezilierea nu au inaintat lucrarile, sa batut pasul pe loc ,cheltuind bani foarte multi si nefacind nimic.Poate ar fi fost mai bine ca aceste lucrari sa fie urmarite si monitorizate cit se poate de des ,ca sa nu se mai tae frunza la caini pe santiere si sa se toace banii fara ca sa faca nimic.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.