Iași: 60% dintre tramvaiele Bozankaya au raportat o problemă gravă

60% dintre tramvaiele Bozankaya au raportat o problemă gravă: dau cu spatele din senin, vatmanii pierd controlul, scriu jurnaliștii de la Reporter Iași.

Fenomenul se produce în softul care controlează motorul și apare la separatoarele din rețeaua-contact, mai precizează sursa citată.

Autorii mai scriu că „Problemele repetate au fost raportate în lunile octombrie-decembrie, dar conducerea CTP spune că asistenții turci au intervenit pentru remediere

Altă situație de risc: roțile patinează pentru că sistemul automat de curățare a liniei cu nisip nu funcționează întotdeauna

Majoritatea tramvaielor Bozankaya au deja paletele pantografelor schimbate, uzându-se foarte repede

Vatmanii CTP spun că lotul de tramvaie Pesa sunt mult mai de încredere decât cele turcești

Festivismul primarului Mihai Chirica, exemplul de marți, 3 ianuarie: „Vreau să începem cu o veste bună! Astfel, al 13-lea tramvai fabricat în Turcia este în drum spre Iași”.

Realitatea din stradă, spusă de un vatman: „Când treci pe la separatoare se dereglează tot, se frânează brusc și o ia pe mers înapoi. Cine a pățit așa, rog să confirme”.

Vatmanii de pe alte cinci tramvaie turcești Bozankaya au avut incidente similare. La separatoare, vagoanele pe care le conduceau s-au oprit brusc și apoi, imediat, au pornit cu spatele.

La 8 din cele 12 tramvaie Bozankaya, paletele pantografelor s-au uzat și au fost deja înlocuite. Unul dintre vagoane e tras pe linie moartă, cu pantograful rupt.

Altă problemă: senzorii nu detectează întotdeauna pojghița de pe șine și nu declanșează operațiunea de curățare cu nisip. „Echipele de service Bozankaya sunt prezente în depou pe toată durata perioadei de garanție, respectiv 6 ani, monitorizând procesul de mentenanță și intervenind în situații neprevăzute”, a transmis conducerea Companiei de Transport Publice (CTP)“.

Articolul integral poate fi citit pe reporter iasi

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 4
Author

7 Comentarii

  1. Poate ca asa circula tramvaiele la ei in Turcia: cu spatele. Ar trebui adaptat sistemul acesta si la Iasi……[Rumbu Raku]

  2. esti pe receptie?
    La privatizarea OMV, se aude ca spaga a fost de 1(UN) miliard, aici nimic??? Serviciili, doar pensii speciale si salarii fara numar, pe ce neica, pe ce?

  3. Pentru pandarat politicieniisi siI afaceristii de carton fac orice in defavoarea cetateanului roman si a tarii!

  4. Sarmancur,alo, potriveste-ti ceasulcurubine!Turcia tramwai giugiuc,pesches,rahat,ghiuzel,harbuz, ciubuc nu dam

  5. ai preluat si tu mânăriile lui Dumitraș or Pam Pam? Te platește ”romanul” blidar de la astra imperiala? Mucușor Plicușor Ban ce spune?

  6. Chirica? Sta-v-ar spaga in gât și pușcăria in oase de nemernici ce SUNTEȚI! Manca-v-ar pușcăria sa va mănânce!

  7. Alo domnu cu îmbământarea sau mai bine domnu cu încetățenirea saltului prin sbectrul bolitic, vezi că tărăboanțele alea se cer la debou când dau de diferență de botențial și când bornesc cu sbatele vă omoară electricienii cu kebabul in mână; le mâncați baclavaua pe-nserat.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.