Un incendiu a izbucnit, sâmbătă dimineaţă, la locomotiva unui tren de marfă în Gara Crivina, din comuna Brazi, informează Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Prahova.
Conform sursei citate, garnitura a plecat din Gara Brazi către Gara Crivina, iar pe traseu a fost observat incendiul, acesta manifestându-se la compartimentul motor.
Mecanicul a decuplat locomotiva de restul vagoanelor, iar pompierii au acţionat pentru localizarea şi lichidarea focului, fără a fi înregistrate victime, arată ISU.
Locomotiva, care este una de tip diesel şi aparţine unui operator privat, tracta rezervoare de biodiesel goale.
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.
@Didos o piaptănă ăi de la chefereu și o ferchezuiesc cu piese de schimb”mai puțin uzate” din alte gioarse , bat palma cu privatu la preț de fier vechi care o ia și o fugărește cât ține fără să-i schimbe măcar uleiul, de să-i mai facă reparații pe electrice unde e argint și uleiuri speciale! Cade rezistența de pe excitație? Trage si întinde-i sârma! Cade vreun contact pe suprasarcină? Dă-i un ștrap și s-a rezolvat! Cam asta e.Daca vrei să faci bani, vezi de niște d-alea cu aburi prin India sau Gabon.Va fi cerere în curând…
Nu-i bai, satanistii de la Bucuresti cumpara arme pentru a intra in razboi cu rusii si atunci chiar ca nu mai avem nevoie de nici o locomotiva noua ca oricum vor fi facute terci de rachetele rusesti.
Locomotive in flacari , trenuri deraiate , sunt lucruri normale in Romania , fapte cotidiene cu care ne-am obisnuit! Cui ii pasa? E cineva vinovat? Nuuuu, nici vorba! Sa ne pazeasca sfantul de ceva ireparabil ! In Romania omul , viata lui , siguranta lui , de fiecare zi , nu au nicio importanta ! Daca s-ar aplica legile in litera lor ….., nu , nici vorba! N.B. Pe la societatile postrevolutionare de astazi , care au in dotare mijloace fixe , se mai fac grafice de intretinere si reparatii pentru utilaje, din acelea cu, RT, RC1, RC2, RK, functie de numarul de ore de functionare? Se mai ocupa cineva cu respectarea lor? Eu nu stiu , dar in mod sigur stie Ins. de Prot a Muncii (oare?)!
@Inginer, la 300-500V trebuie să scoți termostatele și să blochezi siguranțele și să-i dai șu t pe accelerație ca să-i distrugi izolația. Unde am lucrat era un compartiment de acoperiri galvanice cu un trafo la 2000 A de prin 75 și trăgeau ca nebunii de el să’-si faca norma plus ceva.L-au mătrășit nerebobinat în ’97.Mergea cel puțin 16 ore/zi.100% că au avut vreun „creativ” care a „reparat-o” fără piese si/sau n-a mai văzut revizie de 30 de ani.Așa e când pui baba să fugă dacă n-o duci la doctor, face infarct.
E diesel-electrică.În State, un tip priceput la reparat locomotive are pe la 100.000 și, dolari/an iar un conțopist de nivel mediu ajunge greu la 50.000.Având în vedere livada de vișini româneasca, propun depanarea respectivelor mașinării de către funcționarii ministerului de resort.Sau importul de ingineri electrici și doctori din Somalia, model Merkel, că tot suntem europeni.Elita de rahat crede că mașinile și sistemele sunt ținute în funcție de către bănci, discursuri și fabrici de diplome.
Motoarele electrice au bobine la care izolatia se dezintegreaza dupa 15 ani vechime. Atunci se produce incalzirea ,scurt curcuit si ia foc motorul. Romania sa faca din nou fabrica de locomotive la Bucuresti si Craiova.
Ciuca e aerian. Se pricepe doar la fasole. Sa plece mai repede ca incurca.