
Maşină cu sistemul de frânare prins cu „şoricei”, depistată la RAR

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.
Repartitia fortei de franare la roti este urmatoarea: pe fata 70% , pe spate logic, 30%. Daca una din rotile din spate nu are frana inseamna ca per total eficienta scade cu 15% care nu e chiar tragic. Problemele apar pe soselele cu gheata sau mazga, la o franare masina are tendinta sa se roteasca, ii fuge spatele, aici e adevaratul pericol.