Ministrul Transporturilor retează un cap mai greu

Ministrul Transporturilor, Felix Stroe, a anunțat, marți dimineață, demiterea din funcție a directorului CFR SA, Marius Chiper.

Anunțul a fost făcut de Stroe în gara din Deva.

Ministrul Transporturilor, care se află într-o vizită în județul Hunedoara, s-a arătat nemulțumit că trenul cu care a călătorit pe ruta București – Deva a avut o întârziere de aproape o oră, în condițiile în care nu a fost viscol, caniculă sau probleme cu terasamentul.

“Nu se poate să tolerăm lipsa de respect față de cetățeni. Eu nu voi mai tolera, toleranța este zero. (…) În legătură cu domnul Chiper, problemele cu întârzierile trenurile nu sunt, în primul rând, din cauza faptului că materialul rulant este învechit. Sunt din cauza infrastructurii care provoacă aceste întârzieri. De aceea, dânsul astăzi a fost demis. Nu pot să înțeleg cum, de exemplu, pe calea ferată București – Constanța, în care s-au investit sute de milioane de euro pentru a fi modernizată și care este cea mai modernă cale ferată din România, nu pot să înțeleg de ce într-o zi frumoasă, cu 20 de grade afară, trenul trebuie să întârzie zeci de minute”, a spus Stroe în gara din Deva.

Felix Stroe a mai susținut că va introduce “ordinea și disciplina” în CFR.

La scurt timp după anunțul ministrului, Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA a anunțat la rândul său că Marius Chiper, director general interimar în cadrul societății, și-a înaintat demisia „din motive personale”. 

„Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că domnul Marius Chiper și-a înaintat demisia din funcția de director general interimar, din motive personale, președintelui Consiliului de Administrație”, se arată într-un comunicat de presă al companiei.

Marius Chiper a fost numit în funcţia de director general interimar al CFR SA în decembrie 2015.

Luni dimineața, ministrul Transporturilor a decis schimbarea din funcţie și a directorului Regionalei Căi Ferate Bucureşti şi a şefului Gării de Nord din cauza modului de administrare şi de întreţinere al Gării de Nord.

„În această dimineață, ministrul Transporturilor, Felix Stroe, a decis schimbarea din funcție a directorului Regionalei Cai Ferate București și a șefului Gării de Nord. Ministrul Transporturilor s-a declarat total nemulțumit de modul de administrare și de întreținere al Gării de Nord și a dispus demiterea imediată a celor doi reprezentanți ai Regionalei de Căi Ferate București: Laurențiu Maraloi, directorul Regionalei CF București, și Mihai Cândea, șeful Gării de Nord”, se arăta în comunicatul de luni.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Ioana Radu 8519 Articole
Author

5 Comentarii

    • nu, nu un director la fiecare intarziere, ci #un cap greu#, cum spune si titlul articolului. daca esti greu de cap, esti inpericol….

  1. Trebuie si bagati la puscarie pentru subminarea economiei nationale. Toti sefi din 90 incoace.

  2. ..dar cum au motivat cei implicati intarzierile ..adica n ar strica sa vedem si ce spune ..partea ..”vatamata”..sa fie numai indiferenta, iresponsabilitatea ,lipsa de respect ??ceva serios ar trebui sa fie. acum nu i exclus sa fie ..aratarea pisicii si n stim ca orice minune ….vom vedea.

  3. Nulitate asta este!
    La RAJA Constanta tot nimic decit ca si-a instalat preferatii!
    Toate investitiile de la RAJA au dus la scumpirea apei si a epurarii ei!
    Oare de ce ?

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.