TPBI și STB SA vor introduce șase tramvaie Imperio pe linia 41, completând astfel parcul inițial de 20 de tramvaie prevăzut pentru acest traseu. Astfel, la ora actuală, în graficul de circulație al liniei 41 sunt 26 tramvaie Imperio, care circulă la ora de vârf.
„La ora actuală circula 26 de tramvaie Imperio, existand pe traseu si tramvaie CH PPC care inlocuiesc din cele 26 de tramvaie Imperio in momentele cand sunt tamponate sau la revizii, proiectul de introducere a tramvaielor Imperio pe trasee nu prevede si rezerve, astfel ca pe orice linie, nu doar pe 41, cand un tramvai Imperio nu este disponibil, se utilizeaza vagoane V3A/Bucur.
In paralel, continua introducerea tramvaielor Imperio pe linia 21, fiind in circulatie 3857, 3858, 3859, 3860 si in livrare 3861“, se precizează pe pagina ImperioBucurești.
@ Gg: cand am spus ca Editat ce esti am avut dreptate. Cauta in dictionar ce insemana termmenul imperiala.
@Gg
Einstein, tramvaiele acestea nu sunt făcute în Ardeal ci în Crișana, la Arad. Ardealul este altă provincie istorică românească. Bună dimineața! Absolut, sigur că românii din Ardeal regretă cu lacrimi în ochi vremurile Imperiului Austro-Ungar și viața dulce pe care o aveau atunci maghiarii și sașii pe cârca lor. Ce i-o fi apucat pe-ăia la 1 decembrie 1918…
Gg mare Editat mai esti. Puti a prostie. Imperio vine de la Imperiala care insemana etaj (acoperit) al unor vehicule de transport în comun.
Tare. O explicatie mai idioata nici ca puteai gasi. Te ai sfortat rau sa debitezi prostia asta?
@maxtor
Bucureștiul are un buget de 2 MILIARDE de euro pe an. 2 MILIOANE de euro per tramvai de super clasă, reprezintă efectiv un CĂCAT pentru București. Scoteți-vă capul din … trei litere. Aici este România, vrem să ajungem Austria din urmă nu Gabon sau Guatemala.
@Nicu Olahus
Tramvaiul Imperio Romanorum este EXCELENT așa cum este, și nu cu 2 vagoane sau cu 3 ca la dumneata la Tiraspol. Mergeți voi ca în cutia de sardele la Tiraspol, aici este BUCUREȘTI. Aici este capitala viitoarei Românii Mari, prietene, „locul de unde răsare Soarele tuturor românilor”. Aceste tramvaie minunate sunt silențioase, ecologice, economice, confortabile și reprezintă un model de cooperare socialistă între România și China, care ar trebui multiplicat cât mai mult în economia românească. Felicitări, Astra Arad! Tot înainte!
Direct Romania mare o sa faci cu iredentistii din ardeal care denumesc in batjocura tramvaie pt bucuresti cu numele imperiului austro ungar, opus regatului unde este bucurestiul… Aia care dau jos statuile domnitirilor romani sa puna in loc regi maghiari. In laudele de neoprit ale ziarelor si teveurilor, vezi oradea
Numai TEMBELII care au mers numai cu caruta,gen @maxtor (15,19) pot crede ca Imperio-Astra este prea scump.
Asa cum arata azi acest tranvai extra-modern Imperio-Astra este EXCELENT pentru Bucuresti.
Dar tu stii ce vrea sa insemne acest ”imperio” de-ți place asa de mult? Nu te-ai prins? Nici de faptul ca e o cazatura de tramvai scump, o afacere locala pe banii Capitalei condusa de un neghiob?
SUNT SUPERBE DAR…SCUMPE !! Va rugam mult faceti Imperio doar cu 3 segmente !! Tramvaiele merg semigoale datorita lungimii nejustificate. Ar fi mai ieftine oameni buni, noi platim, bucurestenii…Sa le comande cu 3 segmente (rugam Cotidianul sa-i trans. domnului Nicusor Dan ca o reactie a cititorilor).
bulbuci la buci:
-tramway de 2’000’000 euro bucata
nu are nici Andorra!